VivanDivan

VivanDivan

tisdag 29 mars 2011

Vivvis modemåsten vår 2011: Del 7

Jaha, ikväll kände jag för ett modemåsteinlägg igen. Denna gång handlar det om vad jag kommer ha på fötterna till våren. Jag är nog lite av en “klack-tjej” men iår ska jag satsa på “prima ballerinas” tror jag. Finns sååå många söta varianter och otroligt användbart både till klänning, shorts eller långbyxor.

Först ut är några finingar från mitt favvo-skomärke Friis & Company. Priser mellan 379 och 649 kr.

friis499_4friis499_6friis499_3friis379friis599friis499friis629_2friis449_2friis629friis449

Några från Vagabond ca 600 kr

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         Vagabond599OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wildflower gör bra och fina skor. Här några tuffa varianter med nitar ochfina hålblommor. 399 kr

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pretty Ballerinas finns bl a hos Brandos och har lite skojiga färger och mönster. Ca 1499 –1649 kr

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Novita 799  kr resp 699 kr

NovitaScorett799NovitaScorett699

Söta i sammet med glitterstenar 699 kr

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och så några budgetvarianter…

H&M finns i olika färger 99 kr

hm99

Skopunkten 49 kr, 199 kr, 199 kr resp 249 kr

Skopunkten49Skopunkten199_2Skopunkten199Skopunkten249

Ja, ni förstår ju att det finns en miljard olika att välja på i många olika prisklasser. Bara att välja och vraka. Själv ska jag nog satsa på ett par svarta med någon detalj på och ett par i en ljusare färg, kanske beige eller t o m vit. Har redan några sedan förra året så en liten inventering får göras innan jag bestämmer mig.

Vem hänger på och blir en “prima ballerina” ivår? :-)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Inte jag tyvärr...alldeles för platta skor för min fot. :( *surar* Får glädjas över alla fina ballerina på alla andra istället. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jeanette, vad trist. Men vissa modeller brukar ju vara lite mer hålfotiga så någon modell kanske du kan hitta :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar