VivanDivan

VivanDivan

söndag 27 mars 2011

En dagens, drömmar om lite guldigt och spännande innebandykval

God eftermiddag. Hade helt glömt bort att man skulle ställa om klockan inatt så hela förmiddagen bara försvann. Har plockat lite och sen bara tagit det lugnt. Vi hade en riktigt mysig kväll igår med tacos, godis och körslaget på TVn. Vi somnade alla tre i soffan.

Snart ska vi iväg och kika på byns innebandydamer som idag kan avgöra i kvalet och säkra en plats i elitserien nästa säsong. Det är riktigt stort i den här lilla hålan och det kommer vara helt fullsatt i hallen. Riktigt spännande och man är lite nervös. Har ju för mååånga år sedan spelat i det laget men bytte sedan till ett lag som spelade i elitserien. Dock är ju det här min moderklubb och jag är riktigt stolt över tjejerna. Vissa av dem har jag faktiskt spelat med.

Förresten kanske ni undrar vad jag egentligen gjorde hos frissan i fredags för det syns ju knappt. Nä, det ska det inte heller för jag bytte bara ut mina extensions till nya fräscha och toppade resten lite. Extensions ska man inte ha längre än ca tre månader då det ju blir utväxt och det kan bli dreads i hårbotten.

Dagens idag blir mina absoluta nya favvojeans från G-star som jag plågar er med mycket just nu och de nya kläderna och accessoarerna jag köpte igår. Linne Only, tröja Vero Moda i nästan lite guldigt material, sjal Diddi, skärp och hårband H&M.

P1080456P1080449P1080459P1080462P1080461P1080460P1080458P1080455P1080454P1080453P1080452P1080451P1080450

Jag har verkligen fastnad för det här lite pudriga ljusa och även lite guldiga nu och det kommer bli mer av det känner jag. Har bl a spanat in den här söta Odd Molly Lantan koftan som finns att klicka hem hos Nelly. Tycker den är ursöt och har sett den på flera fina bloggare. Tänker mig till jeans med ett enkelt linne under och kanske min ljusa G-star kavaj över. Mmmm, tål att tänkas på. Är det förresten någon som vet hur den är i storlek?

m11-167-655-1516-front-107-6582103-0090

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Hejsan Vivvi!!!

    Sjalen är superläcker.
    Vet du om den finns i några webshopar?
    Idag har jag fotat min "bästis" i 3 av mina favvosjalar. Den med dö´skallarna har jag köpt med inspiration av din. Fast jag valde en grå eftersom det snart är vår men vill gärna ha en svart också. Man vet aldrig :-)

    Ha en fortsatt härlig söndag.

    kramisar Kicki!!!

    SvaraRadera
  2. Fin dagens! Är själv svag för det guldiga och transaparanta stickade ;)
    Lantana är liten i storlek jag har en 2.a som sitter lagom thight, och jag tror Hilde bytte till en 2.a också.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag säger som Lindiloo, jag brukar ha 1:a men måtte ta 2:a på Lantana.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Du är ju skitsnygg som vanligt! Sjalen gillar jag mycket! Kram

    SvaraRadera
  5. Kikki: Den finns att klicka hem här: http://www.stockholmobjects.com/mm5/merchant.mvc?.

    Lindiloo och Hilde: Tack för storlekstipsen. Ni är jättefina i era :-)

    Linda: Tack goa du :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar