VivanDivan

VivanDivan

måndag 7 mars 2011

Ett dygn utan bloggen…mastodontinlägg

Godkväll kära bloggisar! Igår efter badkalaset var jag sååå trött. Var liksom att musten bara rann ur en efter en oerhört intensiv helg. Det blev pizza på kvällen för matlagning var inte ens att tänka på.

P1070407

Badkalaset blev i a f väldigt lyckat och barnen hade jättekul. En liten incident med en pojke som hamnade under vattnet, blev lite rädd och ville åka hem tidigare vilket ju var väldigt trist men han var ok i a f. Var lite kaos för nästan ingen av alla de föräldrar såg att han kom under utom hans pappa som snabbt som blixten hoppade i med kläderna på och fick upp honom. Usch, vad fort det går men som tur var gick det ju bra.

Nöjd liten tjej i a f…

Felix & Emilia spexar

P1070364

Badtjejen

P1070370

Ja må hon leva…

P1070386

Paketöppning

P1070387

Bästa presenten…nya silvriga klackskor…

P1070396

Efter pizzan skulle jag natta ungarna men jag tror att jag somnade före dem kl halv åtta!!!! T väckte mig senare men då var det bara att som en zombie vandra upp och klä av sig och borsta tänderna och krypa ner i sängen igen.

Vi hade ju också bullbak igår vilket resulterade i väldigt uppskattade bullar men nu får ni blunda alla LCHF-fans för här sparar vi inte på kolhydrater….

Ska det jäsa såhär mycket?

P1070337

Felix smörar

P1070339

Felix sockrar

P1070338

Nu var det visst inte skoj längre så mamman fick baka själv med solen brännande på ryggen. Fy vad svettig jag blev…

P1070341

P1070347

P1070349

Usch, det tristaste kvar….städa undan…

P1070358

Glömde bort att ta kort på den gigantiska högen med bullar som det blev. (Dubbel sats) men de blev verkligen suveränt goda…

Idag har jag också varit trött, känt mig hängig och inte alls pigg. Undrar om det är förkylning på g igen. Har lite konstiga bröstsmärtor som jag inte alls gillar. Kan ju vara lite stressymptom, vet inte….

Dagens idag blir lite sen för kamerabatteriet var slut imorse. Klänning Odd Molly Check me andress (visst heter den så) strlk 0, jeansleggins Vila och stövlar Björn Borg. Blev inte så många bilder för jag kände mig inte på humör alls idag att vara med på kort. Usch…

P1070408P1070410P1070411P1070412

Nu ska jag plugga lite. Vi hörs imorgon….

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Oj vilken deg haha! Måste ha blivit 100 tals bullar
    :-D

    Läskigt med badet :-(
    kram

    SvaraRadera
  2. Ojojoj, ja jag undrar också hur många bullar det blev. Hoppas att du mår bättre nu..

    kramar!

    SvaraRadera
  3. Mysigt med kalas och bullbak. Imponerande jäsning måste jag säga:)
    Vilken storlek har du i din Check me andress?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hmm, ja det blev nog runt 100 bullar och två längder :-)

    Hilde: Jag har storlek 0 på min Check me andress.

    Kram på er
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar