VivanDivan

VivanDivan

söndag 27 mars 2011

Diddi sjalar

diddilogo

God morgon! Jag köpte ju igår en ny sjal från märket Diddi som jag hittills bara sett smycken från. För övrigt mycket snygga smycken men nu har de även kommit en kollektion med sjalar. Jättefina och jag googlade runt lite igår efter bilder så jag tänkte tipsa lite här.

Bilder nedan lånade från Trendhörnan och sjalarna kostar mellan 400 och 700 kr

diddi1diddi2diddi3diddi4

Nedan bild är lånad från TillDittHem och kostar 398 kr

diddi5

Två varianter från Coozie

diddi7diddi6

Några från StockholmObjects

diddi10diddi8diddi9diddi11

Och så min då som jag köpte igår för er som missat den

P1080429P1080430

Sen gör de även smycken med matchande mönster . Se på dessa fina armband och halsband (Bilder  från Diddi Design och Blingit)

mexico_bl_4531diddiarmband2diddiarmbandcancun1_4530diddiarmband3diddiinsp

Håll tillgodo så återkommer jag med en dagens som kommer bestå av bl a min Diddisjal :-)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

1 kommentar:

  1. Så snygga - visste inte heller att Diddi hade sjalar! Tror dock inte det finns i Norge :-(
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar