VivanDivan

VivanDivan

tisdag 15 mars 2011

Iordninggjord för jobbet men….change of plans

God morgon! Igår kväll var Felix feberfri och pigg så vi bestämde att det var förskola och jobb som gällde idag trots att jag inte känner mig helt 100 men hade tänkt köra på lite alvedon och varmt te. T som annars skulle varit hemma idag for så iväg redan halv 5 imorse på långjobb och jag gick upp och gjorde iordning mig. Skulle sen väcka barnen och inser att nu är Emilia varm som ett element. Shit, 37,6 (låter inte mycket men hennes normaltemp är runt 36,5 så för henne är det feber). Shit, eftersom T redan åkt har jag inget val och måste stanna hemma igen. Egentligen är det ju bra så jag inte åker och smittar någonannan men det är nästan lättare att sitta på ett icke-fysiskt jobb än att vara hemma och ta hand om två småttingar och försöka jobba samtidigt. Suck, ja så blir det ju ibland men jag fattar inte hur mycket vi ska behöva vara sjuka den här vintern. Går ju i ett hela tiden….

Dagens idag består av klänning ChillNorway Petunia dress i sand, sjal Ester Elenora och stövlar Björn Borg

P1070766P1070763P1070765P1070768P1070770P1070771P1070769

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Säg till om du ska sälja Petuna dressen någongång för då står jag givakt haha. Den är jättefin :-)
    kram

    SvaraRadera
  2. Kanonfin CN, jag har ingen än men skulle vilja ha. Skulle också vilja köpa någon till dottern som är fyra år, vi kanske kan vara lika hon och jag.

    Sjuka barn är jobbigt men är ju inget att göra åt, det blir bara att vara hemma och gosa. ;-)

    Krya på er!

    Kraaaaaaaaam

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar