VivanDivan

VivanDivan

torsdag 3 mars 2011

Duvan kom, den segrade och den stannar för alltid

God morgon bloggisar! Nu undrar ni förstås över rubriken på denna morgons inlägg. Jo, jag fick min länge efterspanade Duvet tunic igår och den var verkligen så fin som jag hoppats. Väldigt liten i storlek dock men helt klart en keeper. Jag har en 1a här och den sitter verkligen precis över bysten (fast det gör förstås många av Odd Mollys kläder). Får ofta gå upp en storlek bara för det. Idag matchar jag med jeans från G-star och kängor La Redoute men kan nog tänka mig att ha den med en fin underklänning och strumpbyxor också. Får bli en annan dag. Gillar den skarpt i a f.

P1070134

P1070135P1070133P1070136P1070130P1070129P1070128P1070127

Återkommer senare med veckans gullighetshistoria. Min dotter gjorde en liten tjej väldigt lycklig igår men det förtjänar ett eget inlägg :-)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

9 kommentarer:

  1. Ha en bra dag snygging! Älskar dina jeans! Kram!

    SvaraRadera
  2. ÅHH WOW vilken vårfräsching såå snyggt !! säger som ovan dina jeans too die for!

    ha en bra dag och spännande vad din lilla sessa gjort :)

    KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Åh va den passade ypperligt & ser helt oanvänd ut!!! För visst hade du Traderat hem den?!
    Ha en underbar dag.
    *Äntligen Torsdag*

    Kickikramar.

    SvaraRadera
  4. Jättesnygg! Bra att du skrev att den var liten i storlek för nu undrar jag om jag kanske måste spana efter en 3 i stället :o)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja, visst är den fin! Älskar min också. Har haft den till lite lilac silkesplaggen på sommaren, se här: http://oddmollytigern.blogspot.com/2010/09/odd-molly-combo-duvet-long-sleeve.html

    Kram

    SvaraRadera
  6. Himlans fin! Och jeansen också, superfin kombo och lite vårig - me like!
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jättesnyggt tjejen, den passade verkligen dig!
    Ha en bra dag!
    Kram/C.

    SvaraRadera
  8. Tack snälla ni! Trivs verkligen i den!

    Kicki: Japp, klickeliklickade på Tradera och den kan inte varit använd alls knappt. T o m Odd Molly-lukten satt kvar. Riktigt fynd av toppen-säljare...

    Oslotigern: Tack för combo-tipset. Snyggt med lila till...

    Frösötös: Har man liten byst kan man nog ha sin vanliga storlek men jag har 70C och då blev det lite trångt. Ärmar och i övrigt sitter toppenbra.

    En fin kväll till er alla
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  9. Superfin på dig!
    Den ligger på min önskelista...

    Kram från V

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar