VivanDivan

VivanDivan

måndag 28 mars 2011

Obscen musik och ett par paket…

God kväll! Inser nu att jag lovade att jag skulle göra ett vårjacksinlägg men det har liksom fallit mellan stolarna så jag kan fota lite ikväll kanske och lägga ut senare om tid ges.

Hur har ni haft det idag? Jag har varit sååå himla trött. Har nästan varit grus i ögonen, så trött är jag. Blir nog att somna tidigt ikväll.

absolute_dance_spring_2011_2cd-13979310-frntl

När jag åkte hem idag lyssndade jag på min nya skiva jag köpte i fredags och en låt gick igång som jag tyckte var jättebra men så hörde jag vad de sjöng och jag kan ju säga att jag är glad att mina barn inte kan engelska än för det var inte riktigt rumsrent enligt min åsikt. Lite skumt på en skiva som antagligen köps av den unga publiken…Avgör själva på egen risk…

censored

Mmmm, vågade ni trycka på play? :-)

Fick två små paket idag. Ett efterlängtat från over-there som jag skrivit om tidigare och ett otippat köp. Ett plagg jag fastnade för när jag såg en snygg bild i en Webshop. Kan ni gissa? Jag är supernöjd med båda så det blir invigning imorgon av det ena…

P1080494P1080495

Nu ska jag mysa lite och kika på Pingvinerna från Madagaskar på barnkanalen. Tycker det är sååå himla kul. Barnen tycker jag är knäpp men jag sitter och asgarvar varje gång det är ha ha

pingvinerfranmadagaskar

Kung Julian är ju bara sååå klockren

king-julian1_128326222

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Vet precis vilka de är :-) Den ena hänger i tiger-garderoben, den andra är jag väldigt nyfiken på att se på dig!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vilka snyggingar som kommit hem till dig. :) Tecknat ÄR roligt. :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ska bli roligt att se dig i Shivers blouse:) Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar