VivanDivan

VivanDivan

fredag 11 mars 2011

Här ligger vår lilla fru katt…mycket bilder blir det….

God eftermiddag kära bloggisar! Idag har jag jobbat hemma och det har varit sååå lugnt och skönt. Bara jag och kissekatterna. Har nyss varit och hämtat kidsen och passade på att åka förbi mina föräldrar och kika på deras nya bil. Jättefin var den. Nu håller jag på att packa upp matvaror och lyssnar på mina favoriter i melodifestivalen: Swingfly och Eric Saade. Verkar dock som Danny är en riktig lågoddsare. Tycker låten är ok men lite tjatig. Slutade räkna “In da club” när jag kom till 30 gånger och det är lite väl mycket…

Har klickat lite idag också men vad får ni se när det kommer :-)

Tänkte ta lite dagensbilder och eftersom jag var ensam hemma flummade jag mig lite. Har fått hem mina nya skor från Nelly (Matsumoto) och de är ett riktigt kap. Sååå sköna trots hög platå och superfin färg. Får väl se hur länge de håller sig fina. Kan nog inte inviga dem riktigt än i det här slasket.

Dagens består av tunika ChillNorway Jasper tunic, jeans Killah, sjal Ester Elenora och skor Nelly Shoes Matsumoto 3.

Släpp ner mig dumma mamma….

P1070610

Gud vad jag fånar mig…

P1070609

…viktigt att kunna vända andra kinden till…

P1070608

Här ligger vår lilla fru katt med sina Matsumotos och Hobbe the holy birma

P1070605

Jag parkerar här på din axel, då ligger vi väl bra…?

P1070604

Skorna!

P1070600

Sprattel sprattel

P1070601

Riktigt höga men känns faktiskt inte…

P1070599

…och så lite helkropps egobilder…

P1070617P1070616P1070614P1070612P1070611P1070596P1070595P1070594P1070593P1070592P1070590P1070591P1070589P1070588

….men jag då, jag vill också vara med säger Marlow lillebror holy birma. Annars blir jag så här sur

P1070577

Ok, nu känns det bättre. Jag är ju sååå söt…

P1070587

Åååå vad skönt att bli lite kliad. Då kan jag göra mig ännu sötare

P1070580

Och slutligen: Så här kul hade barnen nyss när de var ute och åkte scooter. Härligt att bo på landet…

P1070619

Lite mycket bilder på en gång men så blir det ibland. Nu ska vi mysa med vitt vin, räkor, lite ost och kex och avocado. Smaskens….Ha en trevlig fredag

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

9 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder, både på dig och kissarna! Birmor är så ljuvliga! JAg älskar mina små juveler! Jag tror att jag kommti tillrätta med mitt datorproblem, frånsett att jag blivit av med alla mina bokmärken/favoriter och inte vet hur jag skapar ny lista i Google Chrome...
    Det ger sig kanske. Nyfiken i en strut blir jag på dina nya klick!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Kul med bilder! Katten med dig är så söta, och skorna ser hisnande ut....jag känner mig vinglig av att bara tippa på dom.

    Ha en fin helg Vivvi!
    kram

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder på både dig och katterna.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Gud vad fina kissar ni har:) Kram!

    SvaraRadera
  5. Å så fina bilder på dig i outfit och kissemissarna! SÅ snygga stövletter! Underbara=)

    Kramis
    Adela

    SvaraRadera
  6. Fina bilder på dig och kissarna! Och vilka skor!! Kan du gå i dem? :-) Jag hade antagligen ramlat ner från dem direkt! Men snygga var dem :-)

    God helg!

    SvaraRadera
  7. Tack snälla ni! Och skorna var faktiskt inte alls svåra att gå i i o m att det är inbyggd platå även fram så de känns inte så höga. I löööv heals :-)
    Vad bra att du löst problemet Linidloo. Använder Firefox och Internet Explorer så jag har inga tips när det gäller Chrome. Ja birmor måste vara världens mysigaste ras.

    Kram på er och ha en trevlig helg
    /Vivvi

    SvaraRadera
  8. Skapligt sugen man blev nu då på att klicka hem ett par i den färgen å.... :) Kram

    SvaraRadera
  9. Ja, I love them! Skulle vilja ha i nån annan färg oxå :-)
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar