VivanDivan

VivanDivan

lördag 5 mars 2011

En dagens…

Hade ingen bättre titel på detta inlägg. Snart kommer Emilias gäster så det blir bara en snabbis. Hoppas ni alla haft en superduperbra lördag. Jag längtar faktiskt lite till Melodifestivalen ikväll och 2a chansen. Ska blir riktigt spännande vilka två som går vidare. Jag håller på Love Generation  och Linda Pritchard. Tycker jag är bäst i startfältet. Vet inte om båda kan gå till finalen men…

Dagens idag är Odd Molly ka-ching wrap i chalk strlk 1, långt linne Vila och sjal Ester Elenora.

P1070277P1070283P1070282P1070278P1070284P1070280P1070281P1070275

P1070279

…och nej jag är inte full, ville bara köra “jag-är-så-cool-posen” som min son.

P1070286

P1070288

P1070285

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. IT-konsult, nä det tror jag inte på....det måste vara något kodord för fotomodell ;-)

    Du har nice klädsmak, när jag inte längre har magen i vägen så ska jag banne mig köpa ett par G-star Raw jeans. Har sett mycket snyggt jag vill ha ur deras jeanssortiment.

    Kan man inte få se mer bilder av huset, du har många vackra tapeter i bakgrunden ser jag. Bor du i ett gammalt hus?

    Ha nu en fortsatt mysig helg med familjen!

    Kraaaaaaaam,
    Maria/Javabönan

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Maria! Vi bor i ett väääldigt gammalt hus som är rustat från grund till skorsten. Har försökt behålla det gamla med tapeter och sånt men tröttnar ibland på alla mönster....men är ju gift med en målare så det kan bli lite omtapetsering ibland :-)

    Tycker definitivt du ska satsa på ett par G-star. Finns modeller som passar alla och I love them all ;-)

    Ha en go helg du oxå

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar