VivanDivan

VivanDivan

söndag 15 maj 2011

Yes Eric Saade, uppe hela natten och nu är jag på väg

 

God morgon bloggisar! Eller god natt kanske jag ska säga. Klockan är nu 04:00 och jag sitter i taxin på väg mot Arlanda tillsammans med två kollegor. Sen bär det av till Milano.

Det blev inte mycket sova inatt för jag kunde verkligen inte somna tidigt igår kväll och Eurovision ville jag ju inte missa. Det var ju bara sååå spännande. Och visst är man stolt över svenska bidraget. Tycker Eric Saade och co gjorde ett superbra framträdande och tredje plats är ju inte illa pinkat tycker jag. När schlagern var slut var man ju sen så uppe i varv så det var ju ingen idé att gå och lägga sig. Alltså har jag sovit typ 30 minuter inatt. Men än så länge är jag inte ett dugg trött…

Hann t o m med ett par dagens-bilder i resutstyrsel. Kjol, linne, hood och jacka G-star, leggins Twilfit och skor Converse.

P1110153P1110150P1110152P1110145P1110149P1110154P1110151P1110147P1110144

Nu vet jag inte hur mycket jag kommer kunna blogga på ett par dagar. Få se hur det ser ut på internetfronten och om inte annat så hörs vi på onsdag. En stor slängpuss till alla goa läsare

P1110155

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Trevlig resa - hoppas du får ta igen lite sömn senare!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Att sova är överskattat;) Hoppas du får fina dagar i Milano.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ha det så bra i Milano! Kram!

    SvaraRadera
  4. Å Milano - så härligt! Hoppas det blir lite fritid också!

    Kram från jetlaggande tigern - som uppskattar att du följt med mig på resan :-)

    SvaraRadera
  5. Tack godingar! Jag hade det jättebra men har inte haft tid att varken blogga, läsa era eller svara på kommentarer :-( Ska ta igen det inom kort det lovar jag...
    Kram
    Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar