VivanDivan

VivanDivan

måndag 2 maj 2011

Fotoutmaningen andra omgången: Del 1

God kväll! Jaha, jag är med på fotoutmaningen som Josanne fixar återigen. Var sååå himla kul sist så det får man ju inte missa. Del 1 består av att fotografera sitt “Favoritplagg – alla kategorier”. Går ju att tolka lite olika så jag kör två olika. Först ut är generellt mitt favoritplagg och eftersom jag inte är helt frisk blir det lite flumbilder :-)

P1100330P1100331

P1100329P1100326

Kan ni gissa vad? Jo, svarta strumpbyxor. Sååå himla mycket använder jag sådana på höst, vinter och vår. Både tunna nylonisar och lite tjockare. Perfekta plagget :-)

Den andra tolkningen är det specifikt bästa favvo-plagget och det måste ju vara mina nyaste baggy-jeans från G-star. Dean Loose Tapered jeans. Jag bor i dem när jag är hemma. Sååå himla sköna…

P1100333P1100332P1100338P1100337P1100336

Jaha, det var mina favoritplagg. Men oftast brukar jag generellt tycka att det nyaste i garderoben är favoriter just då de är nyast. Blir liksom oftast så…

Återkommer senare med lite foton från provhytten tagna idag…

Ha en skön kväll

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Självklart! Svarta strumpbyxor klara man sig ju inte utan!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha - roliga bilder! Strumpbyxor är ju så klart en favorit. Har dock en annan som hamnar högre upp - en riktigt sunkig sak ;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Du är ju störtsnygg i dina baggy-jeans. Själv ser jag förjävlig ut och det retar mig nåt kopiöst!! Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Hur smart är inte du! svarta strumbyxor som är ständiga följeslagare med ett tillägg av raggsockor för mig när jag är hemma.

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  5. Vad roliga bilder, kul. Svarta strumpisar kan man inte vara utan.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Löve din tolkning!!! Själv är jag inte med denna gången men mitt val hade varit mina skinnbrallor helt klart. :)

    Ha det gott!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Fröken Abbe: Ja visst är det ett toppenplagg :-)

    Oslotigern: Såg din och den var ju inte sunkig. Vill ju också ha en sån mysig sak :-)

    Linda: Klart du skulle passa i baggy-jeans.

    Eva: Lite fiffig är jag nog ibland och det var min första tanke. :-) Raggsockor bor också på mina fötter när det är kallt fryslort som man är :-)

    Hilde: Nej, inte kan man :-)

    Jeanette: Jag är lite knasigt ibland kanske :-) Skinnbrallor låter som ett tjusigt val men jag blir alldeles för klibbigt svettig i såna

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar