VivanDivan

VivanDivan

lördag 21 maj 2011

Världsliga ting men man blir ändå ledsen :-(

God eftermiddag! Nu har vi precis kommit hem efter en lång dag med mycket mys och roliga saker. Vi var in till Västerås och fick en glimt av Maria Montazami. Per Holknekt var dock inte där av någon anledning. Kul att se Maria i a f. Precis lika härlig och vacker irl som på TV…

Vi var dessutom in till stan och shoppade lite kläder till barnen och presenter till kalaset vi ska på imorgon. Lunchen intogs på McDonalds förstås

Efter det hann vi även med en sväng till Vallby Friluftsmuseum där de har bondgårdsdjur, kaniner mm och där blev det också en glass i det gröna.

Dagen slutade dock lite trist. Nu när vi kom hem och jag skulle packa upp inköpen från Tullhuset som bl a var ett välgörenhetsarmband designat av Maria Montazami så fanns det inte i påsen. Jag hade även handlat en klänning och det var en stor påse så det kan omöjligt ha fallit ur. Vi gick direkt till bilen som inte stod långt bort. Antagligen glömde de lägga i det i påsen för det var rätt tjockt med folk därinne. Blir faktiskt jätteledsen för armbandet var fint och kostade ändå nästan 400 kr. Kan vara värdsliga ting tycker ni men har man betalat för något vill man ju få med sig det hem också :-(

Skrev ett mail till Tullhuset Living men jag vet inte hur jag ska kunna bevisa att de INTE lagt i det om någon i personalen inte minns det förstås…Känns rätt tröstlöst…

Visar lite bilder från vår dag senare men här kommer i a f lite dagens bilder som jag tog imorse när jag fortfarande var på glatt humör…. Klänning Odd Molly Silk sleeveless i apricot strlk 0, leggins Pieces, skor Swedish Hasbeens for H&M, jeansjacka Odd Molly Bikette denim strlk 1.

P1110336P1110335P1110334P1110333P1110331P1110330P1110329P1110328P1110327

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Nej men så tråkigt med armbandet :( Hoppas det löser sig. Du var i alla fall supersnygg i dag :)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. MEN! Vad trist! Det spelar ingen roll om det är värdsliga ting när man blir drabbad så där! Håller tummarna att det löser sig. Snygg är du hursom helst, om det kan vara nån tröst.....

    Ha en fin helg!
    kram

    SvaraRadera
  3. Säger som ovan världsligating el vad man har köpt nåt man vill ha och 400 är ju iaf endel så klart man vill ha med det hem SÅÅÅ SURT!! hoppas det löser sig på bästa sätt!! Nyfiken på klänningen du köpt oxå verkar föröverigt att ni haft en toppendag :) Snygg outfit men som alltid you gorgeous girl!!

    Ni har hög mysfaktor just nu därhemma GILLART :)

    KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Hoppas någon av personalen upptäckte armandet! De borde ju upptäcka att det fann ett för mycket liksom.. Så tråkigt om det inte löser sig... Fin var du idag också i alla fall!
    Kram
    Ps.. ang. grillningen hade jag nog inte lyckats så bra som du ;)

    SvaraRadera
  5. Trist med armbandet:-(
    Du är super snygg i alla fall. Det är du ju alltid, så det så:-)

    Kram

    SvaraRadera
  6. usch va tråkigt med armbandet! Hoppas att det dyker upp eller att du får rätt till ett nytt!

    Jag tror att jag ska designa en egen modell av badräkts onepiece faktiskt. Du lär ju komma i vilken bikini som helst med din kropp!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Frösötös: Jo, det har löst sig! Tack goa du

    Evalena: Jo, igår var jag sur men nu har det löst sig :-) Tack snälla du. Fin helg önskar jag dig också.

    Tina: Tack och lov har det löst sig så jag slipper sura för det i a f :-) Klänningen visade jag precis i ett inlägg :-) Tack snälla du för så fina ord som vanligt. Vi har haft en supermysig helg verkligen...

    Viveca: Det har löst sig så jag får hämta ett imorgon. Tack snälla du :-)

    Marika: Tack snälla du! Ja, det har löst sig så jag är mycket glad just nu :-)

    Lina: Jag får hämta ett nytt imorgon så allt är topp! Hör av dig när du har designat lite one-piece-badräkter så blir jag din första kund. Man kan ju dölja mycket med kläder hi hi...

    Kram underbaringar
    /Vivvi

    SvaraRadera
  8. Per dök faktiskt upp fast efter Maria och visningen var klar. Sedan var det tydligen visning av höstens mollysar på övervåningen och då var Per där..men då var jag på väg därifrån. Hade gärna sett visningen annars :-)
    Kram Cattis

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar