VivanDivan

VivanDivan

söndag 29 maj 2011

It’s up-to-me-ism…Tack fina Helena

God kväll! Nu har vi avklarat dagens kalas och därefter pizza. Två trötta småttingar ligger nu här bredvid och försöker varva ner med musiksaga och jag ska strax göra dem sällskap i drömmarnas land. Sååå trött och inte alls pigg i kroppen känner jag.

I slutet av förra veckan berättade jag att jag hade köpt min drömklänning från en blogg-kollega. Fina Helena som har bloggen H mitt i livet var så go och sålde sin Odd Molly up-to-me-ism klänning i chalk. Jag var lite orolig först att den skulle vara lite liten för det var en 0a men den sitter perfekt. Tack snälla Helena och idag blev det invigning!

Till den har jag jeans Dr Denim, skor Roots och så har jag testat lite olika jackor/koftor (Odd Molly Shivers blouse i indigo, Odd Molly Mannequin cardigan i vintage gold och Odd Molly bikette denim jacket. Helst skulle jag vilja ha en rosa kofta till… Emilia ville också vara med på ett par kort och hon har klänning från Kids-up, kofta KappAhl och skor H&M.

P1110724P1110729P1110728P1110727P1110721P1110730P1110726P1110725P1110720P1110723P1110722P1110718P1110717P1110716

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

10 kommentarer:

  1. Frösötösmaj 29, 2011

    Grattis till fint klänningsköp - den är ljuvlig och du är jättefin i den!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken dröm!!! Så vacker!!! Finns inga bättre kommentarer än så :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Oh lá lá vad snygg du är i klänningen.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Wow vad snygg du är i den! Det är min drömklänning med men jag har inte lyckats hitta någon...;) tyvärr! Dottern är sööööt som socker=)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  5. Visst är den ljuvlig! Grattis, du är så fin i den.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Den är ljuvlig!! Har samma - i 0 - och de är ganska stora i storleken. Jättesnygg med jeans och jeansjacka till - måste testas :-)

    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Den är så fin! Kan inte fatta att jag lät bli den på 70% rea, men då hade jag inte riktigt fattat hur fin den var...
    Kram

    SvaraRadera
  8. åh jag älskar denna klänning, jag har den i blått men skulle gärna ha den i vitt!!! Den är helt fantastisk och du är helt fantastisk i den, vilka armar!!

    SvaraRadera
  9. Tack goa ni för de fina kommentarerna :-) Kan bara säga att ni gör mig så glad

    Kramar i massor
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar