VivanDivan

VivanDivan

måndag 30 maj 2011

Tre-dagarsvecka…jippie

God morgon bloggisar! (Vart kommer det ordet förresten ifrån? Bloggisar, vad töntigt det låter, ska nog sluta skriva det :-))

Imorse var jag som vanligt trööööött. Måndagar är verkligen sååå jobbiga. Har desstom jätteont i magen av allt “svullande” i helgen. Min mage tål liksom inte sånt har jag märkt. T ska jobba i Sthlm hela veckan så jag och barnen är ensamma. Det betyder att förrutom jobb och dagliga sysslor som matlagning, tvätt och plock hinner vi inte så mycket mer. Hur sjutton klarar alla ensamstående föräldrar att få ihop det? Fattar inte men eftersom jag är ensam mycket med hem och barn då jag har en man som jobbar borta ibland så börjar jag förstå…

Idag blev det lite halvtaskiga bilder. Måste nästan stå dubbelvikt av magvärken så det var inte så kul att ta dagensbilder. Men vad gör man inte för att få synas i cyberspace :-)

Dagenss består av klänning ChillNorway Detroit tunic, jeans Killah och skor Roots.

P1110741P1110743P1110744P1110740P1110739

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Hoppas du snart känner dig bättre, skönt med tredagars vecka, snart är det sommar:-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Well...du är väldigt snygg för att vara trött och ha magont. Hoppas det släpper snabbt.

    kram!

    SvaraRadera
  3. Som vanligt är du jättefin :-) Hoppas magont går snabbt över! Och skönt med kortvecka :-)

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Det lät inget vidare, hoppas ontet är borta nu. Snygg är du även med ond mage.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack för omtankarna finingar! Dottern är ju magsjuk nu så det var väl en släng jag hade också...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar