VivanDivan

VivanDivan

söndag 8 maj 2011

Det här är livet…solstolen, en god bok och ett glas citronvatten

Halloj! Är bara in en sväng för att göra iordning ett glas isvatten. Helst ska det vara någon skiva citron i också. Sen ska jag ut igen till solstolen. Det är ju verkligen sååå underbart idag. Älskar solen och att sitta ute med en god bok. I bakgrunden hörs ungarnas stoj och lek och man svalkar sig med ett gott glas isvatten. Det är ju ännu inte så varmt så man sitter och svettas utan solens strålar bränner sådär lagom varmt och brisen blåser skönt. Är inte det livskvalitet så säg…Allt jag ser runtomkring är blommor och fjärilar så nice är det (och jag är bara hög på livet just nu inget annat :-). Och så ville jag dölja ungarnas stökiga sandlåda i bakgrunden ha ha)

cats

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Hehe ser ut som min dag men jag fick gå in nu då det verkar bli halv orkan :-D
    kram

    SvaraRadera
  2. Underbar bild! Har tillbringat min dag på ungefär samma sätt!=)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  3. Hoffsan: Oj, här var det helt vindstilla hela dagen. Underbart. :)

    Adela: Visst är det härligt att bara njuta i solen :-)

    Kram finingar
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar