VivanDivan

VivanDivan

söndag 8 maj 2011

Två timmars dreglande….love dirty heroes

God morgon! Nu har jag suttit i min ensamhet i två timmar och dreglat över oerhört snygge hjälten Michael Fassbender i filmen Centurion. Jesus vad jag älskar såna filmer. Smutsiga krigshjältar, det är manligt det…

centurion_125837218

I detta hänseende är nog jag inte speciellt “flickig”. Jag ratar ortast dramer och romantiska filmer. Jag vill se matcho-action och gärna äventyr och episka filmer med smutsiga hjältar. Mina absoluta favoriter är Robin Hood, Gladiator, Sagan om ringen, King Arthur och nu är Centurion med på listan också. Shit vad snygg han är Michael…gives me the chills Smile

Kolla in den här trailern…

Nu ska jag kolla om resten av familjen är sugna på lite frukost. Sen blir det nog att ge sig ut i solen en stund. Ikväll är det avslutning på terränglöpnings-serien och pokalutdelning.

Ha en bra dag bloggisar

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar