VivanDivan

VivanDivan

söndag 22 maj 2011

Vår dag igår…

God morgon bloggisar! Har ni sovit gott? Jag har sovit sådär. Vi sov nere på madrassen inatt igen och två nätter är nog vad man klarar av på en madrass på golvet. Sen börjar det kännas i ryggen :-)

Vi har nyss ätit lite frukost jag och barnen. Antar att T kommer spendera minsta halva dagen i sängen. Han var lite sliten inatt när han kom hem ha ha.

Om några timmar ska vi iväg på kalas men innan dess ska jag kika färdigt på den sista filmen av de tre jag hyrde i fredags. Somnade ifrån inatt, hur man nu kan somna till en skräckfilm???? Barnen är uppe och leker så jag får en stund för mig själv och filmen.

Här är lite bilder från vår gårdag…

Rastlösa  barn väntar på Maria Montazami

DSC_0730

Maria Montazami var konferencier för modevisningen. Bättre  bild än såhär fick vi inte för det var tjockt med folk.

DSC_0739

Och så några kort som barnen tagit medans jag kikar på modevisningen…

P1110342

P1110340P1110339P1110338P1110337

McDonalds förstås.

DSC_0744

På Vallby. Emilia matar en get

DSC_0748

Härliga omgivningar att springa omkring på…

DSC_0753

…och klättra…

DSC_0762

Vilken stoooor gris…

DSC_0764

Undrar vad Felix tänker….?

DSC_0766

Emilia vill sååå gärna hoppa över och klappa grisen

DSC_0768

Sååå söta kaniner…

DSC_0772

En gammal telefonkiosk. Inte ofta man ser sådana nuförtiden…

DSC_0773

Fika och glass utomhus…härligt..

DSC_0779

Vi shoppade lite igår också men det tar vi i ett senare inlägg. De fick varsin keps bl a som skydd för solen i sommar och lite andra kläder. En klänning till mamma också från Tullhuset men den blir jag bara sur när jag tittar på (p g a incidenten med armbandet jag skrev om HÄR) så den visar jag senare…

Ha en skön dag vänner så hörs vi om en stund

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder att titta på. Ha nu skönaste söndagen..
    kram!

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma vännen :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar