VivanDivan

VivanDivan

måndag 2 maj 2011

PMS eller fjantigast ever…

God morgon! Igår var jag riktigt blödig som ni kanske märkte av mitt sista inlägg. Satt sen och bölade till “Det blir bättre” med Magdalena Graaf. Vilken stark och vacker kvinna. Måste nog in och kika lite på hennes blogg tror jag ikväll. Kan verkligen rekommendera att ni ser det avsnittet i efterhand för det berörde verkligen.

1491800

Men jag har varit sååå himla känslig i helgen. Sådär ni vet att man bölar för ingenting och blir rörd av typ tecknad film. När jag tänker efter så blir jag ju alltid såhär en gång i måndaden så jag antar att det är PMS. Annars måste jag ju vara århundradets mest fjantiga mjukisperson. Precis såhär var jag i 9 månader gånger 2 när jag var gravid. Stackars T, han måste ha lidit oerhört då ha ha

Dagens idag var ingen skoj uppenbarelse. En sån där morgon ni vet då man inte hittar NÅGONTING i garderoben. Till slut blev det dethär men kändes inte vad jag hade velat åstadkomma idag. Ibland känner man helt enkelt inte för vissa plagg och har man INGA man vill ha för dagen då blir det jobbigt. Nästan sugen att ta dagensbilder i understassen men så kul får ni inte Smile

Tunika Odd Molly Hookup l/s tunic i military, jeans Killah och skor Nelly Shoes. (Ni ser ju hur glad jag ser ut….NOT….)

P1100311P1100309P1100310P1100306P1100307P1100308

Ser i a f fram emot en ny fotoutmaning ikväll som Josanne dragit igång. Få se vad man hittar på för kul foto på temat “Mitt favoritplagg ever”…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Jag tycker att du hittade finfina kläder idag med även om det inte kändes helrätt för dig! Din garderob är helt säkert min drömgarderob!!! Ska bli kul att se vad du knåpar ihop till fotoutmaningen :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Måste också hålla med om att du har en jättesnygg klädsel idag. Har du läst Magdalenas bok? Jag läste den för ett tag sedan, läser inte mycket böcker, men hennes kunde jag inte släppa. Läste den på bara några dagar. Verkligen läsvärd.Tackar för tips på min blogg.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Viveca: Tack snälla. Tycker du verkar ha myyyycket fint i din garderob också :-)

    Pernilla: Tack :-) Nej, jag har inte läst den än men det ska jag väldigt snart. Vassego för tipset, så lite så

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar