VivanDivan

VivanDivan

fredag 13 maj 2011

F*ck sommarväder, idag kör jag Primebootsen ändå

God kväll kära vänner! God morgon! Fredagen den 13e idag och det verkar ha drabbat stackars Blogger! Jobbar ju själv med IT och vet hur stressigt det kan vara om systemen inte fungerar. De måste haft det riktigt svettigt idag stackrarna för Blogger har varit nere hela dagen. Alla inlägg senare än onsdag är dessutom borta så jag publicerade om mina från Windows Live Writer så nu ser det ut som alla är gjorda idag :-) Här kommer i a f morgonens inlägg som aldrig gick att publicera…

Vilken pärs  det var igår. Trodde det var kört när de hade ropat upp nio länder till finalen för Eurovision Song Contest men så kom det då land nr 10: SWEEEEEEDEN!!! Jippie, Eric Saade i final och man har något att göra på lördag kväll. Men ni som sett semifinalerna, visst är det sååå mycket skit rent ut sagt?

Fick ju mina Campadre-Primeboots förra veckan och tyckte då de var lite smala och trånga. Nu har jag gått lite i dem hemma och inser att jag nog kunde tagit en storlek mindre för de är för långa i foten och de har redan format sig super efter min fot i lästen. Suck, går ju inte att byta så jag får lägga i en sula helt enkelt. Egentligen kanske de inte passar nu när det går mot sommar men vad sjutton, det var mulet idag och de är ju somrigt rosa så jag får väl stå ut med lite varma fötter ha ha. Men säg ärligt om ni tycker de ser ut att vara gigantiska? Det är strlk 37 men nästa gång jag köper ett par blir det garanterat 36-or…

Till bootsen har jag klänning från Ester Elenora (Ebba dress) i ljusrosa som jag fyndade till under halva priset vilket innebar ca 300 kr, underklänning från Ellos och kofta Odd Molly Mannequin cardigan i vintage gold strlk 1.

P1110007P1100986P1110004P1110002P1100998P1100996P1100995P1110006P1100994P1100993P1100992P1100988P1100985P1100991P1100990P1100989P1100987

♥ Puss & Kram ♥

/VIvvi

6 kommentarer:

  1. Tycker inte att bootsen ser stora ut. Människa, str. 37 kan väl ALDRIG se stora ut?! Hur lång är du förresten? Jag har str. 40!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha, Viveca, jag har normalt 36 och i vissa fall t o m 35 på skor men Campadre hade ju skrivit att de var små så då tog jag 37. Därför känns de långa för mig. Jag är 167 cm och jag har rätt små fötter :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Dom ser INTE stora ut! Dom är verkligen ur-läckra på dig! Super-fin klänning med:) Kram

    SvaraRadera
  4. Guuuuud vad söt outfit och bootsen är ju ljuvliga. Kul att du är tillbaka igen!!! Jag menar att skitblogger har återuppstått. :-)

    Du är en inspirationskälla med dina outfits!

    kramar och trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Wow vad coola söta bootsen är!! Jag är som du 36 på skor men ibland får ta en stl större och tycker de ser ut som båtar men det är vad man själv tycker och DE SER INTE ALLS STORA UT det är ens egen bild att de gör de, Man kan ju uppfatta det så när den är mera platt och rak SUPERSNYGG OUTFIT iaf !!

    KRAM och säger du inspirerar och är för underbar :)

    SvaraRadera
  6. Tack godingar! Trivdes verkligen i bootsen. Sååå himla sköna och jag har t o m vant mig vid att de känns som båtar :-)

    Kram

    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar