VivanDivan

VivanDivan

lördag 7 maj 2011

Fotoutmaningen andra omgången: Del 5

God morgon! Nu är jag en dag sen för jag var helt slut igår kväll. Startade inte ens datorn. Men här kommer i a f gårdagens utmaning i fotoutmaningen: “Detta har jag i min bokhylla och det här är min favorit”. Supersvår utmaning för jag har ju ingen bokhylla. Barnen har en överfull för vi älskar att läsa böcker. Här är en bild på den:

P1100613

Många böcker har de och här är den absoluta favoriten

P1100616

Den har jag läst en sisådär 1000 gånger antagligen men rätt kul är den.

Mina egna böcker som jag ännu inte läst hittar man såhär…

P1100609P1100607

I kassar på vinden. När jag läst dem åker de permanent ner i en kartong eller också om det är pockets, brukar jag ge bort dem. Ligger dock ruskigt efter i mitt läsande för jag har senaste åren pluggat till certifieringar. Då har böckerna sett ut typ såhär

P1100611

Ser spännande ut va?`

Jag kan inte säga att jag har någon favoritbok för mig själv. Den senaste brukar ju vara den som sitter på hjärnan och den senaste jag läste ut var denna

P1100612

Den var riktigt spännande och rätt gripande. Gillar mest deckare om jag tänker efter så jag får väl säga att min favoritgenre är det då och att jag gillar det mesta i den genren.

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Visst är den bra! Här hemma längtar jag efter uppföljaren!!!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har hört att det är på gång en uppföljare. Den var verkligen jättebra

    kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar