VivanDivan

VivanDivan

lördag 7 maj 2011

Balettuppvisning och en mysig dag på stan…a looot of pics…

God eftermiddag. De senaste dagarna har vårt internet strulat mer än lovligt mycket så man får starta om den där attans routern hur ofta som helst. Imorse fick jag nog och idag var vi in till stan och köpte en ny. Hoppas det blir lite bättre.

P1100728

Men innan dess var vi på Emilias balettuppvisning. De hade hyrt in sig på en scen med kulisser och grejer och bra ljud och ljus så jag kan tänka mig att barnen var riktigt spända. Emilia var i a f det och de var såååå himla duktiga. De körde två danser med Emilias grupp och de satte koreografin helt utan assistans från dansfröken. Sååå rörd blev jag och filmade och fotade förstås alltihop Smile

P1100688

Alla barn fick varsin ros som tydligen är en tradition inom dans. Emilia har dock fått skavsår av balettskorna så hon hade strumpor idag.

P1100709

Felix hade också blommor till sin syster. Maskrosor som han plockat alldeles själv och det är ju tanken som räknas eller hur?

P1100699

Efter det åkte vi som sagt ner på stan och tog en mysig lunch på en uteservering. Cesarsallad till mamman, entrecote och en starköl till pappan och pannkakor till barnen. Sååå mysigt. Det är på något sätt livskvalitet att unna sig en utelunch ibland.

DSC_0426DSC_0425DSC_0421DSC_0423

Efter det blev det lite shopping till T. Han behövde verkligen nya jeans och en ny shorta och tröja slank med också. Bra jobbat sickan sa frugan Smile

Fick dock inte ta några kort på den fina stassen så jag slänger väl in lite dagensbilder på undertecknad istället. Får ni stå ut med ha ha…

Kjol G-star, linne Indiska, magtröja JC, leggins (som jag trodde var hellånga när jag köpte dem men tji fick jag) från Lindex, jeansjacka Odd Molly och skor Converse

P1100725P1100727P1100726P1100720P1100717P1100722P1100714P1100713

Nu ska jag och Emilia träna på cyklingen lite och sen blir det lite grillning och kanske ett glas rosé. Återkommer med fler bilder från dagen som jag tog på stan. Ungarna poserade i mina och Ts solbrillor och var sååå coola. Sen har jag ju inte glömt fotoutmaningen heller som kommer senare när jag kommit på vilken av mina olater som kan kvalificeras på bild och som INTE ger vuxenpoäng…hmmm, tål att tänkas en stund till på.

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar