VivanDivan

VivanDivan

onsdag 25 maj 2011

Fina fina Tullhuset Living…idag är jag så glad

God kväll! Idag efter jobbet var jag in på Tullhuset Living i Västerås och fick ett nytt Maria Montazami armband som aldrig kom med i påsen i lördags i allt kaos som var där. Du kan läsa om det här.

P1110495

Visst är det tjusigt? Har ju ett likadant i vitt (se fler bilder här) och texten är ju bara sååå cool. “Utan mitt läppstift känner jag mig rädd, exposed och nervös” Smile

Jag måste ju också passa på att rekommendera denna fina butik. De är så otroligt snälla och hjälpsamma och det finns såååå mycket fint. Har ni vägarna förbi hamnen i Västerås måste ni bara gå in där…

P1110498

Och visst kom det med något mer i påsen denna dag. A little sneak-peak får ni idag och den invigs på fredag. Håll utkik då…

P1110496

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Så du fick ett nytt ! Härligt !
    Å jag såg nog din sneak peak ;-) Fiiiiiin :-)

    SvaraRadera
  2. Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar på min blogg med fina priser och även en dagens bloggtävling så passa på att gå in och anmäla dig:)

    SvaraRadera
  3. Vad bra att du fick nytt armband. Jag tror jag vet vad din nykomling är:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åhhh du köpte den! Blir superfin på dig! Kramar

    SvaraRadera
  5. Yihaaaa vilket super köp! Snyggt armband.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Gillar hennes arm-band jättemycket! Har inte en susning av vad du har i påsen, men får väl snart se:) Kram!

    SvaraRadera
  7. Christina med Mollymeramaj 25, 2011

    Vilket fint köp!!


    Kramar

    SvaraRadera
  8. Johanssonskan: Ja det är härligt. Tycker också den är sååå fin :-)

    Joanna: Tack för tipset. Ska genast in och kika :-)

    Hilde: Ja, jag är så glad...mmm, visar den imorgon :-)

    Pernilla: Ja, men jag tror jag har samma problem som du med vad man ska ha under. Ska ner på stan ikväll och försöka hitta något bra...

    Jeanette: Tack, ja den är sååå fin :-)

    Linda: Ha ha, trodde alla skulle kunna gissa :-)

    Christina: Tack, jag är sååå nöjd

    Kramar till er ni fina
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar