VivanDivan

VivanDivan

fredag 13 maj 2011

Nu utmanar jag er….Hur ser just DIN desktop ut?

God kväll! Nu tänkte jag utmana alla som vill hänga på. Ta en print-screen på din desktop och webläsare eller liknande och visa upp. Jag har ändrat alla Windowsfärger till rosa, har inga shortcuts på skrivbordet utan det ska vara rent. Det enda jag har är nägra gadgets som visar klocka (förstås en blomma), kalender, väder och valutaomvandlare. Dessutom är jag beroende av Sticky notes. Har alltid minst ett par stycken med to-do-listor och påminnelser. (På bilden nedan har jag dock manipulerat dem för jag har ingen lust att flasha mina riktiga att-göra-listor. De håller jag för mig själv ha ha… Självklart har jag mina barn som bakgrund och har ett bildspel med ganska många bilder som växlar var 10e minut :-)

image

Så hur ser just DIN desktop ut? Häng på ni som vill och lägg ut en bild. Om någon mot förmodan inte vet hur man gör:

1. Välj vad du vill visa för fönster.

2. Tryck Fn + PrntScrn eller liknande (beroende på tangentbord)

3. Klistra in i Paint eller annat ritprogram

4. Minska storleken och kopiera

5. Klistra in direkt i bloggen eller spara ner som .jpg

6. Infoga

7. Klart….

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Hej hallå och tack för ditt megaunderbara inlägg! Vad glad jag blir!!!

    Ja återhämtningen på boobsen tar den tid det tag. Själv är jag förbannat rastlös och längtar tills jag är rörlig igen.

    Jag måste faktiskt säga att du är en av de snyggaste människorna jag stött på ute i bloggvärlden. Jävlar människa - du har ju allt. det är egentligen såna som du man inte ska tycka om ;P *avis*

    Du är välkommen tillbaka så mycket du vill!
    Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Lina: Så lite så :-) Och tack själv!!!! Hoppas du återhämtar dig riktigt snabbt

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar