VivanDivan

VivanDivan

torsdag 5 maj 2011

Vilken tid allt ska ta då…och i väntan på paket

God morgon! Igår kväll satt jag hela kvällen för att försöka få till ljudfiler att lägga ut på bloggen. Provade alla möjliga tekniker men till slut gjorde jag som en “film” av det och lade ut på YouTube. Då gick det. Men innan jag fick till det var det en massa strul. Tror jag totalt satt i fyra timmar igår kväll. Men man är ju så envis så det gäller att inte ge sig. Barnen sov ju ändå och T tittade på ishockey så jag hade inte så mycket bättre för mig… Smile Så om ni vill se resultatet kika på mitt förra inlägg där jag nu lagt ut mina barns sångnummer och gulliga ord som jag har som ringsignaler/SMS.

Dagens idag blev knytblus från Koola Anna, fuskskinn-shorts från Lindex, kavaj G-star och skor Nelly Shoes.

P1100458P1100465P1100463P1100459P1100457P1100456

Jag håller på och lär mig hur man redigerar bilder så ibland får ni stå ut med mina försök att göra bilderna lite annorlunda Smile

P1100460

Nu har jag i a f fått meddelande om att min ChillNorway klänning från Tyskland ska vara på väg. Dessutom väntar jag på ett paket med ett par finingar från USA och så paket från H&M med lite sommarkläder till barnen och skor till mamman. Så vi går i väntans tider här hemma Smile

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Shorts & strumpebrax = me like !
    Hoppas du får något paketet idag :-)

    SvaraRadera
  2. Får man vara hur snygg som helst på ditt jobb, eller jobbar du hemifrån idag?? Kram

    SvaraRadera
  3. Snälla kan du inte glädja en rugg-uggla och se lite sunkig ut nån gång;) Kram!

    SvaraRadera
  4. Johanssonskan: Inge paket idag :-(

    Viveca: Har rätt bra jobb som man får se ut nästan hur man vill :-)

    Linda: Äsch, du skulle se mig just nu...:-) Rugg-uggla är nog rätta benämningen. Ska fota det nån gång så ni får se ha ha

    kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar