VivanDivan

VivanDivan

fredag 13 maj 2011

Traderafynd, allergimedicin och finingar från over-there…

God eftermiddag! Hur har ni haft det idag? Här har vädret blivit lite sämre. Det är lite kallare och rätt molnigt. Ikväll laddar vi för kvartsfinal i hockey-VM. Känns som man lär göra sin plikt och titta ikväll mot Tyskland. Förlorar de ska jag nog byta lag och heja på typ Norge istället. Verkar ju som det går bättre för dem ha ha…

Idag var jag in på apoteket och fixade lite allergimedicin få se om det hjälper. Lite tveksam dock för man kunde ju tydligen bli trött av dem och det känner jag ju inte att jag behöver bli mer…

P1100861

Fick också två paket i lådan. Supersnabb Traderavinst-leverans med en superfin kofta som jag spontanklickade. Helt ny med lappar kvar och den kommer bli en favoritkofta. Odd Molly Mannequin Cardigan i vintage gold. Riktigt glittrig och fin :-) (Testade både med och utan blixt men svårt att få till rätta färgen.

P1100866P1100865P1100867P1100864P1100868

Sen fick jag även ett efterlängtat paket från Deepfling med två finingar. Missade den ena av dessa när de kom i våras för de tog ju slut direkt och var omåttligt populära. Men så skulle Deepfling få in fler och då förbokade jag ett par och nu kom de tillsammans med en klassiker…ni kan säkert gissa vad men ni får se hela imorgon då de invigs :-)

P1100863P1100869

Mmm, fint Sickan och combon till imorgon är redan klar Smile

Nu ska jag fixa lite mat till familjen (grillade kycklingfilé med ris och grekisk youghurt och sweet chillisås) Jag håller på att sätta ihop ett inlägg till senare med fina one-shoulder-klänningar. Vill verkligen ha en sån till sommarens fester så det spanar jag runt på just nu. Återkommer om en stund med det…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. ...och så blev man nyfiken på morgondagens outfit :) Ang. allergimedicin kan man absolut bli trött, men den du har köpt är ju inte den "tyngsta" sorten. Man kan bli trött av själva allergin också, så då är det ju svårt att avgöra vad som är hönan och ägget ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kul att du redan gjort en morgondagens outfit. Jag hade tankar på det i kväll....vi får se. Jag känner aldrig något trötthet av tabletterna, bara av allergin. Men nu har det värsta passerat här nere i söder.
    kramkram

    SvaraRadera
  3. anar en 327.a ... he he! guldkoftan är underbar! både vacker och rolig, kul köp!
    Hoppas det går bra med medicinen, jag blir inte så jättetrött av vanlig clarityn men vet andra som blir det så det slår olika. Kanske beroende på hur man mår allmän lite också?
    Kramis!

    SvaraRadera
  4. Å bloooomers - jag blir alldeles glad av dem! Funderar på att ha mina i morgon tillsammans med ett spontanklick på Tradera om det blir svalare här.
    Kramkram

    SvaraRadera
  5. Koftan är galet snygg, och du kommer att göra den ännu snyggare!
    KRAM!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar