VivanDivan

VivanDivan

fredag 27 maj 2011

Idag är det bara föööör jobbigt

God morgon! Usch vad jag känner mig negativ idag. Det har varit mycket glädje den senaste tiden men idag känner jag mig sjuk och allmänt jättenere. Vi har sommarfest på jobbet ikväll och jag är med och arrangerar en jätteskoj aktivitet. Jag VILL INTE bli sjuk! Har ju min nya klänning och allt som jag köpte häromdagen och skulle inviga ikväll. Nu har jag i a f masat mig upp och duschat. Ska se om en alvedon får mig på banan. Har ett möte idag också som är lite viktigt så jag måste få igång mig…

Nu får jag väl massa kommentarer att man ska hålla sig hemma när man är sjuk och inte smitta ner alla. Så sant, men hur många därute har inte gjort så? Dessutom kanske jag blir piggare framåt dagen. Kan ju vara den där nedriga huvudvärken som är extra jobbig idag och gör att jag känner mig sjuk. Har ingen feber i a f…

Nåja, dagens idag består av klänning Odd Molly Silk Sleeveless i vintage rouge strlk 0, kofta Odd Molly Canna cardigan i grey melange strlk 1, jeansleggins Pieces, skor Sthlm DG och armband Maria Montazami

P1110559P1110568P1110571P1110562P1110563P1110567P1110561P1110560P1110558

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Jobbigt när man börjar känna sig sjuk och har roliga saker som man ska göra. Försök att var med och ta det lite lugnt så kanske du orkar. Den Sleevelessen har jag också i den färgen, visst är den ursnygg. Du är jätte vacker i din, och armbanden vill jag ha jag med...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Frösötösmaj 27, 2011

    Isch - trist. Vi verkar vara ganska många som går på knäna just nu. Jag fick avstå vårfesten med jobbet igår och höll på att gräma sönder mig för det var skitroliga aktiviteter. Ja,ja. Krya på dig - snygg är du iaf :)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hoppas du kom i väg på festen:) Krya på dig, skitsnygg som vanligt är du! Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt, o vad fin du är!

    SvaraRadera
  5. Marika: Ja, det är ju så typiskt...Det gick faktiskt bra med lite alvedon. Jag älskar den klänningen, modellen, färgen allt :-) Tack snälla

    Frösötös: Ja, det är väl vårsymptomen som kommer. Trist att du inte kunde vara med på er fest. Hoppas du är piggare nu

    Linda: Japp, det gjorde jag och det gick bra med alvedon och treo

    Exklusivvardag: Tack så jättemycket och välkommen in hit :-)

    Kram alla fina
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar