VivanDivan

VivanDivan

onsdag 4 maj 2011

Nä, nu får det bli fredag och sportnörden som bortblåst…

God morgon vänner! Kan det inte vara fredag snart? Jag är sååå trött och känner mig så seg på morgnarna. Lite tufft på jobbet igen och som vanligt känns det inte som man räcker till.

Sitter just nu här också och har absolut inget att skriva om. Kommer vara tristaste inlägget ever känns det som. Händer inget speciellt, morgonen flyter som den ska…Igår kväll gjorde vi inget speciellt efter terränglöpningen heller. Försökte hålla T sällskap och kika på Real Madrid vs Barcelona på TV men det kändes inte alls intressant. Var inte sugen på fotboll för fem öre. För några år sedan var jag värsta sportnörden som kikade på allt men nu orkar jag inte engagera mig. Hockey-VM pågår visst för fullt men Sverige är ju så dåliga så det är inge kul. Dessutom känns det ap-fel att ha hockey-VM i maj. Vad fasen, vill ju ha sommar nu, inte kika på vintersport.

En dagens får jag väl peta in i alla fall i all negativism. Känner mig som en riktig “Bitter-f***a” av någon anledning jag inte har en aning om. Nej, ikväll ska jag muntra upp mig med lite extra god mat och supermys. Kanske hyr en bra film på vägen hem så man slipper den där förbannade sporten…

Kavaj från G-star, top MonRow, leggins Lindex, halsband Friis & Co och skor Shoes by Teddy. Ett riktigt fynd från Bubblerooms rea. Påminner om Acne Pistols som jag väldigt gärna skulle vilja ha men tycker är liiiite för dyra då jag hört att de ska ha kvalitetsproblem.

P1100397P1100398P1100401P1100403P1100400P1100399P1100406P1100407

Hoppas ni får en bra dag vänner

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Hej Vivvi! Du ser snygg ut..kan det muntra upp lite? :)
    Kramar och hoppas att du får en bra dag..och du..snart är det fredag!!

    SvaraRadera
  2. Haha, vad skönt att se att det finns andra surpuppor bland bloggarna, jag kände mig lite ensam ett tag:) Kram

    SvaraRadera
  3. Yes, du är skitsnygg trots att du känner dig lite "sur";D

    Kramisar
    Adela

    SvaraRadera
  4. Preciiiis. Du är skitsnygg som alltid! :-)
    ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar