VivanDivan

VivanDivan

måndag 9 maj 2011

Kan man förblöda av näsblod?

God morgon! Nu har jag legat på rygg typ en halvtimme med snoken i vädret. Vaknade inatt av att Emilia fick in en superspark rätt på näsan. Det gjorde ont som sjutton men jag somnade i a f om. Så imorse vaknade jag av att jag var sååå täppt i näsan att jag knappt kunde andas. Jaha, förkylningen har äntligen brutit ut tänkte jag men så såg jag att det var blod runtomkring mig och när jag snöt mig på toaletten kom det ut torkat blod och det började förstås störtblöda igen. Tog liksom inte slut heller. Blödde mycket näsblod när jag var yngre men nu var det ett tag sen och såhär mycket tror jag aldrig att jag blödit. Blev alldeles yrslig. Nu tror jag ju förstås inte att man kan förblöda av näsblod men fy sjutton vad mycket det kom. Nu kommer jag vara nervös hela dagen att det ska börja igen och jag inser nu när jag redan klätt mig att det kanske inte var så fiffigt med vitt men det är ju kul att leka med ödet Smile

Dagens idag blir linnet jag provade på Lindex som fick följa med hem, kavaj G-star, jeansleggins Pieces Vila och skor gamla som gatan från Scorett.

P1100810P1100809P1100811P1100807P1100806P1100805P1100804P1100803P1100802P1100801

Jag orkade faktiskt inte med att fota till fotoutmaningen igår kväll så det får bli en dag försent ikväll istället. Trist att det är slut igen men jag antar att det kommer mera SmileTack i a f snälla Josanne för att du fixar de här utmaningarna. Superkul ju…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Ojoj tjejen måste verkligen fått in en superduperträff på näsan..tråkigt och jag skulle bli jätterädd vet att den kan komma MASSOR ur kranen men HJÄLP ändå ;) hoppas det inte blir något mera idag när du är så fin och vit :) linnen WOW vad fiin det var användbart !!
    Ha en bra dag och ser fram emot bilderna på kylskåpet hihi

    KRAMISAR

    SvaraRadera
  2. Hoppas du är ok nu! Linnet var ett toppenköp och du är snygg :)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Idag är du verkligen GRYMT snygg! Underbart att verkligen kunna plocka fram sina vita plagg igen och äntligen känna att det är VÅR!!!

    Du inspirerar! Tack!

    /Cecilia

    SvaraRadera
  4. Så underbart fin du är idag och massor med läcker solbränna. Nej, man brukar inte förblöda av näsblod, men min make tror ofta det..
    Hoppas dagen går bra.
    kram!!

    SvaraRadera
  5. Vad snygg du är i vitt! Och du är redan brun som en pepparkaka.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tack snääääällla ni gulliga sötisar :-) Ni är bäst.

    Tina: Ja, det var en rejäl träff. Lite öm fortfarande faktiskt...Linnet kan jag verkligen rekommendera, sött, billigt och användbart som du säger

    Frösötös: Tack, jag är helt ok. Lite öm bara :-) Linnet är jag riktigt nöjd med. Ett riktigt budgetkap

    Cecilia: Vad gullig du är. Jag är verkligen en sucker for white. Älskar vitt och det blir ju som du säger vårigt som sjutton:-)

    Lingon: Tack goding! Ser dock brunare ut på bilderna än vad jag egentligen är av någon anledning :) Ja, det var en nära-döden-upplevelse ha ha :-)

    Hilde: Tack snälla söta! Som jag skrev nyss, ser brunare ut på bilderna än vad jag egentligen är :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  7. Linnet är ju verkligen underbart!!! Vilket fynd! Då får mig att vilja våga bära vitt mer! Nu när man fått lite bränna kanske...
    Kram

    SvaraRadera
  8. Tack Viveca. Vitt är en klar favvo. Tror du skulle vara superfin i linnet :-)

    kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar