VivanDivan

VivanDivan

torsdag 26 maj 2011

Nu måste jag ju erkänna att jag handlat på barnavdelningen…

Halloj! Här har vi haft det lugnt och skönt på förmiddagen. Jag har hunnit jobba några timmar och sen har vi spelat spel och nu tittar de på film medans jag fixar med maten.

För ett tag sedan när Conscious collection kom på H&M var jag faktiskt in på barnavdelningen och såg en såååå fin virkad/stickad klänning. Kikade lite åt alla håll och provade sedan strlk 170. Funkade faktiskt så jag slog till. Kommer bli perfekt i sommar över bikinin eller som jag provar här med svarta leggins kanske…

Men lite skämmigt att man går omkring i en barnklänning hi hi…

Till har jag för att göra den “barnsliga” looken komplett lånat Emilias diadem och så provar jag med hatt från Lindex och flip-flop Esprit.

P1110526

P1110540P1110528P1110527P1110536P1110532P1110530P1110529P1110524P1110525P1110522

Ser nu att jag visst hade röd bh under vilket ni får bortse från Smile

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Fint! Så tycker jag absolut man kan göra, om det passar. Köpa från barnavdelningen alltså :)

    SvaraRadera
  2. Barnklänning eller inte - snygg som få!!!

    SvaraRadera
  3. Frösötösmaj 26, 2011

    Frun är både listig å snygg :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Linn: Tack :-) Och billigare blir det ju också. Välkommen hit

    Mia: Ja, visst är den, trivdes superbra idag

    Naimez: Välkommen hit och tack snälla :-)

    Frösötös: Mmmm, lite fiffig är man ibland hi hi...

    Kram finisar
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar