VivanDivan

VivanDivan

lördag 14 maj 2011

Packnoja: Kan man resa med bara två par skor eller?

Halloj! Nu har jag lgeat och försökt sova i två timmar men det går inge bra. Barnen har hela tiden något på hjärtat så det är omöjligt att koppla av. Tänkte göra ett seriöst packningsförsök istället men har inte kommit längre än att jag har tagit fram passet och valt ut vilka skor jag ska ha med…suck, kan man åka med bara två par skor eller???? De svarta är Tiamo Scorett och de ljusa Replay.

P1110129

På tal om skor fick lillsnorpan nya sandaler idag när vi var nere på stan. Hon blev såååå förälskad i dem och har haft dem på sig sen vi lämnade H&M där de inhandlades för 99 kr. Gudlglittriga och passar min lilla sessa perfekt :-)

P1110125P1110127P1110124

Ni kan ju gissa om hon är lycklig…

Nu ska vi äta tacos och ladda för Schalgern. Är riktigt himla nervös. Det här är stort för mig och det kommer nog inte bli mycket vila innan jag far inatt.

Heja Sverige och you go Eric Saade!!! 

eurovision-song-contest-2011-alla-bidrag-1

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Fina sandaler till sessan:) Och vilka glammiga skor du kan ha på jobbet;) Lite annat än mina ludna sandaler! Kram

    SvaraRadera
  2. Kan ju ångra idag att de glammiga pumpsen åkte med. Fy tusan vad skavsår och ont i fossingarna jag fick
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar