VivanDivan

VivanDivan

onsdag 25 maj 2011

Vill du ligga med mig då? Och en mamma-dotter dagens…

God morgon vänner! Kunde verkligen inte låta bli att lägga till den rubriken. Ni tror väl att jag blivit helt knäpp men den där låten sitter som fastsvetsad i min hjärna och jag nynnar på den konstant. Jag bara älskar Eric Amarillos “Om sanningen ska fram (Vill du ligga med mig då?)” :-) Texten är ju bara så klockren hur jag misstänker att killar tänker ibland och också den hemska sanningen hur vi tjejer vill att killar ska vara…Dessutom är den ju bara såååå trallvänlig. Kommer bli årets sommarplåga helt klart :-)

Nog om det, Felix är sjuk idag så T är hemma på förmiddagen och jag åker antagligen hem och byter av honom vid lunch. Han skulle kolla hur det såg ut idag om han kanske kunde vara hemma hela dagen. Jag tänkte att nu drar jag riktigt tidigt till jobbet och får lite gjort men så vaknade Emilia nyss och ville absolut åka till förskolan så nu har jag precis gjort iordning henne och vi ska snart fara. Men först lite mamma-dotter-dagens.

Jag har klänning Odd Molly silk sleeveless i apricot strlk 0, kofta Odd Molly Mannequin cardigan i vintage gold strlk 1, jeansleggins Gina Tricot och skor Replay. Emilia har blus från Po.p som typ i strlk 98 som hon fortfarande kan ha efter flera somrar och ärvd klänning från kusinen som jag tror kommer från Lindex. Tights KappAhl och skor Crocs.

P1110489P1110487P1110485P1110484P1110483P1110482P1110481P1110479P1110480

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Fina ni är!!!! ♥

    SvaraRadera
  2. hej,
    helt fräckt kastar jag bara in en kram här för att testa om jag kan kommentera :o) Hinner inte läsa - möte nu!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Sååå söta ni är båda! Supersnygg kombo!
    Ha ha...har själv haft den i lurarna när jag springer och får akta mig för att inte sjunga högt....;D;D
    Blogger strular så jag får kommentera anonymt!
    House of Adela

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  4. Lyssnat på låten flera gånger från din blogg. Den är ju för rolig :) Krya på er! Kram!

    SvaraRadera
  5. Vad fina ni är! Gillar din stil :-)

    SvaraRadera
  6. Mia: Tack snälla :)

    Frösöstös: Kramar tillbaka, det funkade ju hi hi

    Adela: Tack snälla. Jag kom också på mig att gå och nynna på den ute...

    L8: Ja, den liksom sätter sig på hjärnan

    Nina: Tack snälla

    Kram sötnötter
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar