VivanDivan

VivanDivan

fredag 20 maj 2011

Har ni lekt den där leken? Idag är jag “mamma-gosig” och Per Holknekt och Maria Montazami till Västerås

God morgon. Hur har ni det därute? Sitter här ensam i gryningen. T har precis åkt. Han behövde åka riktigt tidigt för att hinna jobba lite innan han åker iväg på Birka-kryssning. Nu ska barnen och jag vara ensamma tills på söndag. Men vi klarar oss. Ikväll är det beställt regnbåge och imorgon ska vi på barnkalas.

Funderar även på att åka till Västerås. Till fina Tullhuset Living kommer Per Holknekt och Maria Montazami. Hur stort är det???? Maria ska visa sin nya väskkollektion och det blir modevisning mm. Har ni vägarna förbi får ni ju bara inte missa det…

Igår kväll var jag sådär trött. Tror liksom det kommer efter att jag inte sovit så mycket i början på veckan med resa och allt. Var helt död. Barnen var väldigt goa igår. Emilia sa: “Idag är jag så “mamma-gosig”, jag har saknat dig så mamma…”. Är ju nästan så man börjar grina så rörd blir jag. Det är LYCKA för mig när barnen säger såna saker.

De passade även på att leka den där leken ni vet när någon ligger på mage och så ska de andra dra något föremål på ryggen och man ska gissa vad det är. Har ni lekt den? Jag tycker det är såååå himla mysigt, nästan som lite massage och de tycker det är jättekul att hämta saker och så ska jag gissa…

Dagens idag består av Tysklands-klänningen som jag väntade på i nästan två månader. ChillNorway Detroit tunic. Till det vitt linne och leggins från Twilfit. Skor Swedish Hasbeens for H&M…

P1110270P1110274

P1110273P1110271P1110267P1110253P1110254P1110261P1110260P1110259P1110257P1110258P1110269

Ha en fin dag alla underbaringar därute

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Sådana ord från sina hjärtan värmer !!!

    Söt du är i din nya tunika...


    HA EN FIN DAG!!

    Ps. KLART DU SKA ÅÅÅÅÅKA TILL VÄSTERÅS!!! ds.

    SvaraRadera
  2. Oj, vilken underbar tunika. Den är ju bara bedårande in i minsta detalj :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Ska testa den där leken. Kommer nog att funka bra här hemma också :) Gillar verkligen tunikan. Fickorna är ju jättesöta på den!!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt fin klänning! Och du gör den rättivsa ;) Ha en fin dag, massa kramisar!

    SvaraRadera
  5. Superfin klänning passar dig men allt klär en skönhet säger sägnen såå sant så!

    SÅÅÅKLART DU SKA TILL TULLHUSET LIVING WOW det är stort hihi ÄLSKAR MARIA M skulle nog oxå åkt dit om jag ej jobbat suck!!

    Va rart sagt av din dotter hade nog fällt en el 2 tårar där man blir varm bara av att läsa det är för rart med banrkärlek så ren och äkta !!

    KRAM och ha en bra myshelg med dina små hjärtan

    SvaraRadera
  6. Mia: Ja det gör det verkligen! Tack snälla du och en fin dag till dig också. Västerås it is :-)

    L8: Tack, ja den är verkligen superskön och jag känner mig jättefin i den :-)

    Viveca: Ja gör det. Kidsen älskar det och det är ju superskönt att få lite gratis massage :-) Tunikan är toppen, skön, sval och somrig...

    Lindiloo: Tack, ja I love it...Fin dag till dig också :-)

    Tina: Nu rodnar jag ju nästan. Vad gullig du är...:-) Västerås blir det imorrn. Mutar med lite djurparksbesök så ordnar det sig :-) Kan ju inte missa att få en skymt av underbara MM. Ja, barn är underbara. Sååå äkta och villkorslöst... Ha en fin helg du också med dina kära

    Kram alla fina
    /Vivvi

    SvaraRadera
  7. Superfin klänning/tunika. Men ett par vita 3/4 leggings trodde jag nästan var förbjudna sommaren 2011. Jeans till den tycker jag! Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  8. Anonym: Kanske det, men det struntar jag liksom i för jag kör MIN stil och nästa gång kanske det blir jeans :-)

    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar