VivanDivan

VivanDivan

lördag 21 maj 2011

Mysigt att sova på golvet…

God morgon vänner! Nu har vi precis ätit frukost här hemma. Vi bäddade på golvet igår som jag skrev att vi skulle göra och det var verkligen sååå himla mysigt. Lite trångt kanske men ungarna var så uppspelta och jag kan rekommendera detta faktiskt om man vill göra något enkelt för barnen som de uppskattar otroligt mycket. Och tänk, en säng som man FÅR hoppa i :-)

Så här såg det ut imorse när jag gick upp. Förstås vaknade jag först runt 6.00. Så mycket för den sovmorgonen. Jag kan visst inte sova länge på morgnarna trots att jag är trött.


Maten blev också toppen igår. Röding är verkligen såååå himla gott.

Och till efterrät blev det ICAs kladdkaka (som för övrigt är supergod om man inte orkar eller har tid att baka själv). Till det jordgubbar och grädde som Emilia garnerat med…
Nu ska vi göra oss iordning för att åka till Västerås. Men just nu är det lite kaos. Tror barnen är lite trötta för det är riktigt grinigt. Just nu sitter båda och skriker för de vill åka på sina bobby-cars på precis samma ställe och ingen vill ge sig och flytta på sig…Känns det igen hos nån?
Ska gå och medla lite nu. Återkommer med en dagens lite senare…
♥ Puss & Kram ♥
/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Myspysigt!
    Ha en fin dag ♡♡♡
    L

    SvaraRadera
  2. SÅ gossigt ni haft det..å hoppa i sängen är ju bara lajbans för barn:)
    En stor kram å ha en underbar dag:)

    SvaraRadera
  3. Men vilken myskväll!!!!!!!!

    Ha super i Västerås !!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Oh Vivvi vad mysigt! Det är bara plus att få toka till en vanlig dag, hemma, till att bli tokig och minnesvärd.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Lingonberrie: Tack detsamma fining!

    Too di Loo: Ja, toppengosigt har vi haft det. Kommer själv ihåg hur kul det var att hoppa i sängen fast man inte fick :-) Underbar dag önskar jag dig också

    Mia: Ja, riktigt underbart mysigt hade vi. Västerås var också bra :-)

    Lillis: Det är så enkelt att roa barn egentligen och då är det ju bara å köra :-)

    Kram sötnötter
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar