VivanDivan

VivanDivan

söndag 8 maj 2011

Terränglöpning…två lyckliga småttingar med pokaler

God kväll. Hann verkligen inte ta någon dagens idag för vi blev lite sena när vi skulle åka till terränglöpningens så det får ni inte idag men lite blivande löparstjärnor kan jag bjuda på. Var ju sista gången idag så det var korvgrillning och pokalutdelning. De små var sååå lyckliga över sina fina pokaler.

Först lite lek i längdhoppsgropen. Sand har verkligen en magnetisk dragningskraft till barn. Har ni märkt det?

DSC_0429

Förväntansfull Emilia på startlinjen. Ser väldigt koncentrerad ut

DSC_0430

På upploppet.Du är sååå duktigt Emilia, heja, du orkar hela vägen…

DSC_0446

Ojdå, fotografen har inte koll på grejerna och råkar dra av ett kort på sin egna spira…

DSC_0448

Felix laddad för start. Jag fick inte springa med honom idag utan nu skulle storasyster springa med…

DSC_0452

Skön stil killen. Du är sååå duktig min prins

DSC_0457

Fina pokaler fick de. Felix missade ju en gång för han var sjuk så hans var lite mindre vilket glatt retsamt påpekades av syster som fick den största varianten…

DSC_0468

Yeah vad ni är bra mina älsklingar…

DSC_0477

…och ännu lite högre upp i skyn…

DSC_0475

Nu ska jag inventera mitt kylskåp till fotoutmaningen och natta små duktiga löpare. Vi hörs senare

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar