VivanDivan

VivanDivan

lördag 7 maj 2011

Fotoutmaningen andra omgången: Del 6

Halloj bloggisar! Jaha, nu var det dags för ett “skämmo-inlägg” igen då där man avslöjar sin omogenhet. Dagens fotoutming av Josanne gick ut på att man skulle visualisera något som INTE ger vuxenpoäng. Oj då tänkte jag för det är ju så mycket…Är en otroligt barnslig 36-åring med massa dumheter för mig. Bl a det här med plikterna hemma. Just nu är t ex T ute och klipper gräs, barnen leker och jag skulle visst städa. Men inte den här “lyxhustrun” inte. Jag sitter och bloggar och surfar med en skål jordnötter, ett glas rosévin och fötterna på bordet. Jorå…såatt…

P1100767P1100766P1100765P1100756

Detta är jag i ett nötskal ätandes jordnötter…

Ha det gott sötnötter så hörs vi senare

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Haha vad jag skrattar. Du är inte ensam om att sitta så där i dag. Visst är det skönt?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha... fy fan vad skön du är!!! Och som jag känner igen det. Just nu sitter jag som dig, fast utan jordnötter, tyvärr, för shit vad sugen jag blev... :o) medan maken är och packar ner saker inför Greklandsresan i sin tatueringsstudio. Fast han TROR att jag städar här hemma under tiden. Fel har han... :o)
    Har skullat maila dig men kommer inte in i den jäkla mailen... :o( så det får bli när den behagar funka igen, så du vet.
    Massa Kramar snygging!

    SvaraRadera
  3. Haha.. härligt! Så där gör jag ofa med! Sambon städer och där ligger jag i soffan och gäspar.. Kram

    SvaraRadera
  4. Ser ju bra mycket behagligare ut än att städa:) Jag är gift med en pedant vilket kanske är lite tur, annar skulle det aldrig bli av;) Kram

    SvaraRadera
  5. Hilde: Skönt, jaaaa visst är det :) Fram för alla livsnjutare ha ha

    Josanne: Jamen det är ju sant. :-) Precis såhär lat är jag när det kommer till kritan. Och visst är det nice att lägga upp fötterna och moffa lite medans karlarna får jobba...

    Katinka: Precis rätt arbetsfördelning tycker jag :)

    Linda: Du har det bra du :)

    Kram ni goa
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar