VivanDivan

VivanDivan

torsdag 5 maj 2011

Fotoutmaningen andra omgången: Del 4

God kväll! Det var nästan så jag tänkte strunta i dagens utmaning. Mår inte alls bra. Känner mig febrig och hängig och vill helst bara lägga mig under 15 täcken och sova just nu känns det som. Men så tänkte jag att jag kan ju inte svika gänget Smile

Dagens utmaning var “En Molly jag köpt men aldrig använder”. Oj, vilken ska jag välja. Är världens sämsta på att göra mig av med dem jag inte trivs i så det finns en del garderobsvärmare här måste jag erkänna. Men jag får väl ta och välja en som jag köpt men faktiskt aldrig använt. Har bara provat den. Dock tänker jag nog använda den till sommaren hade jag tänkt. Men för att fotoutmaningen ska bli giltig kan jag ju inte gärna posera i den själv så det får Emilia göra. Och bestämmer jag mig för att jag inte vill ha den kvar är hon nog den ivrigaste aspiranten Smile “Mamma, den här passar ju mig”. “Den ska jag ha när jag gifter mig”

Odd Molly Silk and Lace Patchwork dress i chalk.

Hon ville också att vi skulle sätta på vår bröllopslåt och tänk er den här musiken till bilderna så förstår ni hur hon lever sig in Smile

Vi hade den som ingångsmusik i kyrkan när vi gifte oss och detta är nog den absolut bästa låt som jag någonsin hört i hela mitt liv. Jag gråter alltid när jag hör den och ett av mina största bioögonblick var faktiskt när de spelade den i slutscenen av filmen Alive. Har aldrig haft så starka känslor till en film som till den och det var då jag bestämde att jag ville ha den på mitt bröllop. Och dessutom hade vi världens bästa sångerska som sjöng den och jag lovar att inte ett öga var torrt i kyrkan Smile

Här är versionen från filmen:

 

P1100508P1100513P1100519P1100522P1100514P1100520P1100524P1100518

Well, det blev lite annat svammel men här var i a f mitt bidrag till fotoutmaningen Smile

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Klart ni ska spara den, säker på att även du passar perfekt i den hi hi.

    Hon är bedårande söt i den och jag förstår att hon vill gifta sig i den :)

    Ska lyssna på låten när barnen somnar, de är lite sisådär med den saken ännu...

    Krya på dig, kramisar!!!

    SvaraRadera
  2. SÅ söt hon var i din klänning ♥

    Alive är nog en av dom bästa filmerna jag sett faktiskt.
    Krya på dej ♥

    SvaraRadera
  3. Fniss vilken söting i fin klänning!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Roligt med bilder på din sötnos i klänningen.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja men nu måste du ju bara behålla den! ;o)
    Jag skulle SÅ gärna vilja ha en sådan!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ja, det är klart jag ska behålla den. Om inte annat får hon väl ha den som utklädningsklänning (skojar bara). :-)

    Och Alive är nog en av de bästa filmer jag sett också. Måste se till att se den snart igen känner jag

    Kram på er sötnötter
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar