VivanDivan

VivanDivan

måndag 2 maj 2011

Miniprovning Lindex

Halloj. Lovade ju att jag skulle lägga ut bilder på min miniprovning av tre plagg som jag gjorde idag på Lindex. Nu strular internet här hemma förstås och jag orkar inte gå ner och starta om så jag gör ett försök i mobilskrället. Blev inte så bra sist men jag testar en ny app nu få se... Nä det går inge bra. Mobilbloggning suger. Fick in fel bilder och kan inte byta eller lägga till. Det jag provade var i a f en tunn stickad randig tröja med lappar på armbågarna som tyvärr inte syns på bilden. 299 kr tror jag. Jättefin och jag provar s. Sen provar jag det vita spetslinnet jag bloggat om förut. Sååå sött och bara 149 kr. Här i strlk xs. Sist provar jag de söta blommiga shortsen för 199 kr om jag inte minns fel. Strlk 34 provar jag dessa i. Nåja, kanske kommer en update med fler pics imorrn. Nu har jag kramp i klickfingret efter pekfingervalsen på mobilen. Puss & Kram /Vivvi
Published with Blogger-droid v1.6.8

4 kommentarer:

  1. Ser bra ut - både provningen och inlägget :) Hoppas du köpte shortsen. De är ljuvliga och du är tillräckligt lång och slank för att kunna bära upp dem!
    Kramar från en trött en

    SvaraRadera
  2. Jag svarar dig både här och hos dig för säkerhets skull..
    Vet att det kom kopior på den kjolen när den kom och många kopior var riktigt dåliga..
    De saknade något litet brodyr baktill eller nåt sånt, något satt på fel sida eller hur det var..
    Vet inte hur mycket de cirkulerar nu bara..
    Välj en seriös köpare, som helst säljer beg. mollysar, du kan alltid maila och fråga efter kvitto, tags och sånt..
    Fråga vart den är köpt..
    Be om fler bilder och jämför med en som har ett orginal..
    Lycka till för den är verkligen superfin:-)

    Snygga kläder du provade från lindex...Linnet ser verkligen läckert ut:-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Linnet ser fantastiskt ut :-) Ska gå och kika imorgon.

    God natt och kram!

    SvaraRadera
  4. Frösötös: Njae, shortsen fick inte följa med hem men funderar verkligen på dem. Sååå söta :-) Hoppas du är piggare nu

    My Odd Reality: Såg att det var den andra Viveca som frågat om kjolen. :-) Skrev det hos dig. Linnet var verkligen fint och fick faktiskt följa med i påsen

    Oslotigern: Linnet var toppen och fick faktiskt följa med hem Snyggt att ha under en kofta eller kavaj

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar