VivanDivan

VivanDivan

tisdag 24 maj 2011

Vill ha just nu och sjuk liten kille…IGEN!!!

God kväll! Nu hade jag tänkt lägga ut ett inlägg med fotoutmaningen från Josanne men har inte hunnit. Felix är sjuk igen med hög feber och örvärk och har varit skaplig “knäig” i kväll. Lille stackarn, att han aldrig får vara frisk…T är hemma imorgon förmiddag och jag byter av honom efter lunch. Få se om Emilia vill åka till förskolan imorgon eller om hon väljer att vara hemma med lillbrorsan.

Tänkte bara jag kikar in lite snabbt med en bild på mitt “jag-vill-ha-just-nu” plagg som är denna fining…

Odd Molly Wunder halterneck i lilac tror jag färgen heter. Sååå snygg ju både till fest som på bilden med grova stövlar eller klackar eller kanske med ett par jeans under. Vi har sommarfest på jobbet på fredag och då vore det ju kul med något fint så kanske om jag hittar den i någon av butikerna i närheten… (Bilderna från Nelly)

582100-0041582100-0041_3582100-0041_2

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Inte kul med sjuka barn, hoppas de snart är bättre. Jag har halterneckklänningen och den är superfin. Jag har lite svårt att hitta ngt bra att ha under då den är för djupt urringad på mig men den är hemskt fin! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Igen - stackars liten! Halterneckan har jag också varit och dragit i många gånger, men har inte bestämt mig än.

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Pernilla: Jag ska ut och reka ikväll och se om jag kan hitta något. Den är verkligen urringad...

    Oslotigern: Tycker du ska prova den. Är sååå fin :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar