VivanDivan

VivanDivan

fredag 13 januari 2012

Vilket fredagsmysgodis väljer DU?

God kväll sötnötter! Här har vi precis ätit chicken fajitas-lasagne eller vad man kallar det…receptet skrev jag om en gång här. Lustigt, nästan precis ett år sen :-)

Vet ni, jag har faktiskt klickat idag. Fick ett mail från Nordljus att de hade utökat sin rea upp till 50% och när jag surfade in där såg jag att de hade en sak som jag ville ha när den kom i höstas men tyckte var för dyr. Men med 50% rabatt blev det helt ok pris och jag kunde inte motstå. Blir mitt absolut enda klick eller köp i klädväg den här månaden har jag bestämt och det känns skönt som sjutton :). Óm lagersaldot stämmer visar jag den så fort den kommer…Och ja, jag vet jag var ju trött på shopping men vad sjutton, man är ju inte sämre än sitt värsta jag och fynd är ju rätt kul ibland…

Nu är det lite soft soffmys som gäller ikväll. Jag frågade Felix vad han ville ha för fredagsmys-snacks idag och här är hans val…

P1200732

…just vad det ser ut som…en skål med sallad…

P1200737

Men oj, vad hände här???? Han tappade skålen förstås och hela världen rasade ihop för min fyraåring…

P1200733

Storasyster får hjälpa till att plocka upp

P1200734

Men hon spexar hellre

P1200736

Kan man äta dem som legat på golvet? Tja, vad skulle DU gjort? :-)

Vad äter ni för fredagsmys-snacks hemma i stugorna ikväll? Är det också sallad eller godis, chips eller vad är favvon? Här har vi nog lite olika åsikter för den här mamman hade nog hellre valt nåt annat….Ler

UPPDATERING:

Moahahahaha…kolla vad jag hittade. Nu får kidsen somna snart så får mamman äta riktigt snacks värdigt ett fredagsmys

P1200739

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Haha.. sallad jag med idag. Men annars älskar jag choklad. Fazers chokladkakor och äpplebullar på det. Men icke ikväll. Känner mig sund och duktig. Kram

    SvaraRadera
  2. Underbara unge som väljer sallad, det hade inget barn gjort här.
    Nu är jag bra nyfiken på vad du beställt, men även om du inte frågar efter gissningar så gissar jag på pälsvästen från Love Forever. Den känns så dig:)
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar