VivanDivan

VivanDivan

torsdag 26 januari 2012

All by myself…

God kväll bloggisar! Sitter preci just nu alldeles ensam i vårt stora hus och äter fryspizza. Förrutom några hotellnätter har jag inte sovit ensam sen jag fick barn och speciellt inte hemma i stora huset. Lite småläskigt och riktigt ensamt. TVn står på jättehögt här så det blir lite ljud i a f. Och vadan detta då?

Jo, T är ju i storstan hela veckan som vanligt och eftersom jag ska åka på konferens imorgon och behöver åka ca kvart över fem på morgonen, sover de små hos mina föräldrar. Var precis där och sade godnatt och det stack till lite i hjärtat men jag vet ju att de har det superbra. Men jag kommer inte få träffa dem förrän på lördag eftermiddag då jag kommer hem och åååå vad jag saknar dem redan. Mina små älsklingar….snyft…

Så därför blir det lite tröstmat idag med pizza och Rocky Road Ice Cream. Smaskens.

P1200854

Tack förresten för alla fina kommentarer, tips och råd jag får här i bloggen. Sååå otroligt tacksam och glad för dessa. Just nu är jag kass på att svara men jag läser vartenda ord. Och ni som ställt frågor på senaste tiden, håll utkik för jag tänkte göra ett sånt där “svar-på-frågor”-inlägg i helgen. Hoppas det är ok…

Nu tillbaka till frosseriet och nån bra film på TVn kanske…

Denna hade ju passat bra. Ska se om jag hittar den :)

Har faktiskt t o m ett glas vin här bredvid och pyjamasen åker snart på…

Ha en fin kväll

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. låter ju som en helmysig kväll:) ! Sitter också med ett glas rött och myser i kväll:)
    kram!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det låter som en lugn och skön kväll. Våra barn har övernattat hos farmor och farfar sen de var 1-1½ år gamla. Nu ringer de själv och frågar om de får sova där:) Jag njuter verkligen att den lilla tiden jag får för mig själv, hoppas du också kan det.
    Kram på dig fina.

    SvaraRadera
  3. Hej där ute på landet - hoppas du hittat någon bra film att mysa med!
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar