VivanDivan

VivanDivan

onsdag 25 januari 2012

Tips för er som är sugna på Odd Molly white bikette denim jacket och två på väg…

God kväll bloggisar! Idag var jag in på Tullhuset i Västerås och kikade lite på vårnytt och oj vad mycket fint som kommer. Dock inga såna där måsten så det känns skönt i mitt shopping-vaccum. Det jag var intresserad av att kanske prova var Odd Molly Frill dress som jag skrev om här. Dock hade de inte tagit hem den men de urgulliga tjejerna där är aldrig omöjliga och tar alltid hem om det är möjligt. Så hon ringde OM och kollade om hon kunde ta hem en åt mig och då blev det ju genast svårt. De hade en 1a och en 0a kvar i färgen golden porcelain och tar hon hem kan jag ju inte byta så det blev snabba ryck och koll med tjejen i andra sidan luren vilken storlek jag nog skulle ha. Vi kom fram till att en 0a borde vara bäst så nu är den beställd. Kommer kunna hämta den på måndag och shit vad nervös jag är nu att den inte ska vara bra då jag inte kan byta. Impuls-Vivvi slog till igen men den är ju såååå fin…

m212c-53-423-7536-front-2-105

Men så hade de även fått in ursnygga White Bikette Denim jacket. Sååå fin var den i r l men oj oj oj så liten i storlek den är. Så ett tips till er som är sugna på den: Gå upp minst en storlek.

m212-420-585a-1002-front-11-106m212-420-585a-1002-back-11-106

Så nu är jag lite nervös att jeansen i samma serie också är små för dessa har jag ju förbokat från Deepfling i strlk 0…suck, så nu väntar jag på två plagg som jag inte har en aning om ifall de passar och inte så byt-vänliga heller…

sp2_951A-chalk

Så till något kul, mitt Tradera-paket kom idag och den var värd att vänta på och till ett riktigt fyndpris.

P1200841

Mer än såhär visar jag inte utan det får ni gissa om ni kan :)

Ha nu en fin kväll bloggisar så hörs vi imorgon

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

10 kommentarer:

  1. Hmmmm, intressant info. Väntar både jackan och byxorna från DF. Tog tack och lov den större storleken på jackan, men borde nog valt den större på byxorna också kanske. hjälp!!! Nån som lyckats testa brallorna?
    Klänningen är ju superfin!
    Kram

    SvaraRadera
  2. 0:an kommer att sitta fint på dig, det är jag säker på. Tack för storlekstipset när det gäller jackan.
    kram

    SvaraRadera
  3. Lite risker får man ju ta här i livet ;-) En 1:a på jacka är på väg till mig, tror det blir bra. Eller hoppas i alla fall. Vad kul att höra att den var fin!

    Kram söta!

    SvaraRadera
  4. Tack rara för bra storlekstips. Jeansen har jag hört ska vara rymliga, till skillnad från jackan då.
    Ska försöka prova jeansen i veckan.
    Kram fina du!!

    SvaraRadera
  5. Åhh den Ester Elenora klänningen är jag också sååååå sugen på! Super fin både till vardags och fest :) typiskt att jag missade denna auktionen på tradera haha men grattis till dig :)

    SvaraRadera
  6. Oj! Det var tur att jag avbokade både jeansen och jackan. Byxorna hade nog funkat men konstigt om jackan är så liten. Blir spännande att se i bloggarna nu när alla som beställt från Deepfling får hem dessa två.

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Å hoppas allt passar! Jag är så sugen på klännigen men känner att jag måste prova först!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Hihi… som jag känner igen där där impulsiva vad gäller klädshopping… Jag slog till på ett par jeans idag, som passar eftersom jag provade men som jag egentligen inte har råd med… Opps… Liksom :o)
    Tack för tipset med jeansjackan. Jag vill ha den men det känns som att det får bli en provning först. Så inget impuls där inte. :o)
    Håller tummarna att jeansen kommer att passa dig! Jag är själv supernyfiken på dem så det ska bli kul att se dem på dig när du får dem.
    Och skönt det löste sig med Traderaklänningen. Hatar säljare som beter sig så. Och tyvärr känns det som att de blir fler och fler... :o( Det har gjort att jag håller mig borta därifrån nu…
    Massa Kram!

    SvaraRadera
  9. håller tummarna att den är bra nu klänningen som är så fin! det är väl en ester eleonora klänning du har fått eller?
    grattis till vinsten av väskan förresten
    kram!

    SvaraRadera
  10. Men Ååå den jackan är ju to die for och brallorna är hopplöst snygga med! Klänningen är ju den fina EE! Har provat den och varit sugen....;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar