VivanDivan

VivanDivan

fredag 11 april 2014

Friday Friday

God morgon i stugorna! Oj oj oj vad denna vecka gick fort. Swish swish och jag som skulle hunnit så mycket. Tänker jag efter har jag i o f gjort det men hade nog tänkt mig fått lite mer klart. Fast för all del så har jag ju idag på mig också innan en veckas semester. Jaaa, ni hörde rätt, semester. En hel lång vecka och lite till då man ju är ledig måndag efter påskhelgen också. Ska bli skönt (säger hon som igår skrev att hon älskar sitt jobb). Jo, men jag tycker likväl att det är skönt att vara lite ledig och umgås med min familj på heltid en vecka. En vecka som kommer spenderas uppe i Idre med skidåkning, scooteråkning och bara mys mys. Var två år sen vi var iväg sist då förra årets skidresa blev hastigt och lustigt inställd då stugan var dubbelbokad. Men nu är det dags igen och vi får se hur mycket barnen kommer ihåg sen sist. De har åkt skidor ända sedan de var riktigt små och vi harvade i barnbackarna med såna där selar ni vet och nu är de ju så stora att de kanske t o m har lite vett och går att släppa i de lite större backarna :)

Men först fredag idag alltså och lite jobb och sen ikväll blir det lite kalasande för min syster som fyllt 30 år. Hon ska egentligen ha fest imorgon kväll men då vi åker iväg får vi fira henne ikväll tillsammans med mamma och pappa.

Dagens idag blev blus 2nd Day, byxor Love Forever Brooklyn Zebra pants och skor Ash

DSC_0428 (2)DSC_0430 (2)DSC_0427 (2)DSC_0429 (2)DSC_0431 (2)DSC_0432 (2)DSC_0433 (2)DSC_0434 (2)DSC_0435 (2)

Sådär jag, första uppgiften för dagen avklarad. Nu ska jag göra iordning två små tröttisar här. Ha en fin dag hörrni

Puss & Kram

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar