VivanDivan

VivanDivan

lördag 26 april 2014

Blommigt ska det va…

Halloj i stugorna! Vilken dag vi haft idag då. Strålande sol och 20 grader varmt. Härlig sommarkänsla i april. Vi har varit nere på stan nästan hela dagen jag och knoddarna (eller Felix var på kalas två timmar men följde med en sväng sen). Jag och Emilia hade först lite tjejmys själva med fika och lite shopping. Men mer om det senare.

Nu tänkte jag visa lite inspo av lite snygga toppar och blusar i underbaraste och somrigaste blommigt. Sååå hett just nu har jag föstått och jag gillar det verkligen. Man blir glad av blommigt, eller hur?

So, get ready to blossom :)

By ti mo -tullhusetNo-lita-tullhuset

Linne från By TiMo och blus Nolita. Båda Tullhuset Living

denim supply-nellylilli-London-nelly

Denim Supply Ralph Lauren och Lili London från Nelly

river island-nellyriver-island-nelly

Två skjortor från River Island också Nelly

american-vintage-zalandomexx-zalando

American Vintage och Mexx, båda Zalando. Den från Mexx har jag faktiskt slagit till på och väntar på paketet just nu :)

 

closet-zalandoralph lauren-zalando

Closet och Ralph Lauren också Zalando

veromoda-zalandoWI321D03P-T11@4

Vero Moda och Wildfox Zalando

HI121D06Z-K11@7PE121D064-A11@6

Två linnen med blommor och tryck från Hilfiger Denim och Pepe Jeans båda Zalando

AD121D082-T11@6

Till och med träningstoppar med blommor kan man hitta. Ovan från Adidas är väl cool och söt på samma gång tycker jag. Finns på Zalando.

Vad tycker ni? För mycket eller snyggt?

Nu ska jag joina familjen som sitter och tittar på Gladiatorerna. Ha en fin kväll hörrni

Puss & Kram

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar