VivanDivan

VivanDivan

söndag 6 april 2014

Dr Quinn…Medicine woman

God morgon alla fina! Vet ni, jag hittade fem säsonger av den helt underbara serien Dr Quinn här och my god vad bra det är. Jag var helt frälst i serien när den först visades på TV. Måste väl varit när jag var runt 17-18 (Den visades mellan 1993-1998) och givetvis har jag redan sett alla sex säsongerna som finns men nu har jag nostalgifrossa så det heter duga då jag börjat om med säsong 1. Nu tycker ni säkert det är jättekonstigt ni som läst här länge då jag mest tittar på vampyrer, andra övernaturliga serier och deckare men det här är ju så bara såååå bra. Lite nördigt måste jag ju erkänna men jag kan inte hjälpa det. Jag bara äääälskar Dr Quinn och jag hade jordens crush på Sully då. Frippan är väl inte den snyggaste men Joe Lando is still going strong ;-)

Dr_Quinn3-07-Money-Troubles-dr-quinn-medicine-woman-3669238-640-480drquinn9dr quinn medicine woman (4)Dr_QuinnSully

Här har ni det härliga introt…

 

Så här ligger jag en söndagsmorgon klockan 05:00 (nu är klockan sju och jag har hunnit med två avsnitt redan) och tittar på massa härliga avsnitt på min gamla nostalgiserie medans resten av familjen sover. Love it

018c3fdcc52a3d8917447722f711b28ee92497c865

Puss & Kram

/Vivvi

1 kommentar:

  1. Hoho. Så härligt att hitta någon mer som fastnat för denna serie....Jag älskar den också. Trots lite nördvarning som du säger men det är så härligt skönt att se något där allt går bra och inget är så komplicerat. Avstressande!

    Har de 2 filmerna som kom också. Är man tokig så är man. Hehe.

    Kram!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar