VivanDivan

VivanDivan

tisdag 29 april 2014

Vita jeans, finns det något vårigare…

God morgon alla fina! Idag jobbar jag hemifrån då vi ska träffa revisorn som ska hjälpa oss med gårdsdeklarationen så det blev tidig start här. T tog med de små till skolan så jag kom igång med jobb redan vid sjutiden. Perfekt att få lite extratid utan att det drabbar något annat :) Fast generellt tycker jag det är ap-tråkigt att jobba hemifrån. Ensamt och tyst men ibland är det ju bra att ha möjligheten.

Dagens idag består än så länge av mysbyxor och linne men jag hittade en dagens från förra veckan som ni visst inte fått se och då slog det mig att varenda vår vid den här tiden blir jag så sugen på att byta ut allt svart mot vitt, vitt vitt… På vintern är jag verkligen en “svart” tjej och har nästan alltid svarta byxor/jeans på mig. Men så på våren byter jag radikalt ut det svarta mot vitt. En väldigt opraktisk färg, speciellt på byxor och ofta måste man tvätta dem efter en dag men vad sjutton, det är det värt för visst är det vårigt? Fräscht och snyggt och jag struntar i att man ska “se större ut” i vitt. Jag älskar mina vita jeans och har flera par. Favoriterna är nog ändå mina vita stretchjeans från G-star som jag köpte förra året. Dexter heter modellen och de är sååå sköna. Jättemjuk stretch och sitter som en smäck. Till dem förra veckan hade jag leopardlinne, kofta och sjal från Day Birger Et Mikkelsen. Skorna är Guess

DSC_0578DSC_0579DSC_0580DSC_0581DSC_0582DSC_0583DSC_0584DSC_0585DSC_0586DSC_0587DSC_0588DSC_0590

Puss & Kram

/Vivvi

1 kommentar:

  1. Snyggt som sjutton. Vilken fotomodell kropp du har människa.
    Kram
    Eva

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar