VivanDivan

VivanDivan

lördag 5 april 2014

Resten av gårdagens

God morgon på er finingar! Tusen, tusen tack för alla grattishälsningar här igår på min födelsedag! Förgyllde verkligen min dag och jag blev verkligen jätteglad ska ni veta. Det vällde in hälsningar på Facebook, telefon, SMS, Instagram och andra ställen också och det är ju sånt som får en att känna sig lite speciell på sin födelsedag även om man inte fyller jämnt. Jag berättar lite mer om min gårdag lite senare men jag lovade ju att bjuda på resten av min gårdagens först också så vi kör väl det.

Kände mig lite sådär vårig igår och slog till på en födelsedagspresent till mig själv jag köpte förra veckan. Härlig top från F.A.V i helt underbart material tillsammans med en sjal i liknande nyans från Beck Söndergaard. (Båda finns hos Tullhuset). Till dessa har jag byxor från Love Forever och skor Guess.

DSC_0239DSC_0240DSC_0241DSC_0242DSC_0243DSC_0244DSC_0245DSC_0246DSC_0248DSC_0249DSC_0250

Nu ska vi göra oss iordning för en förmiddag i innebandyhallen för föräldramatcher både för Emilia och Felix. Så gamla klubborna och skorna ska dammas av. Blodigt allvar det här :)

Puss & Kram

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar