VivanDivan

VivanDivan

torsdag 24 april 2014

Veckans barncitat och en gårdagens

God morgon alla söta! Igår hade jag sån är gräslig huvudvärk när jag kom hem från jobbet och det blev tidig sänggång. Usch, vad bortkastat…

Felix var så rolig igår när vi låg och läste saga. Vi läste lejonkungen och på boken stod det att den var från 1994 och jag berättade att jag var 19 år då när den kom. Usch, vad länge sen sa jag och då börjar han filosofera…

“Men mamma, har du varit 19….? Men jag tycker du är ung i a f…du är ju nästan 19!. Men jag tycker det är tråkigt att pappa är 40 år. Det är ju nästan 100….”

Jag gillar hur du tänker Felix ha ha :)

Gårdagens outfit glömde jag visst lägga ut igår så woop woop, här får ni den…top Michael Kors (från USA förra året), byxor Cycle, skor Guess och halsband Unica of Sweden.

DSC_0566DSC_0569DSC_0567DSC_0568DSC_0570DSC_0571DSC_0572DSC_0573

Puss & Kram

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Hej! Provar igen! De vita bootsen du har, vilken storlek har du på dom? Var har du köpt dom?
    Mvh A-K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej A-K!

      Förlåt sent svar. Skulle suttit mig och svarat igår kväll men somnade tidigt tyvärr :-( Jag har storlek 37 på dem och tycker de är normala i storlek. Har normalt 36-37 i skor. Tullhuset Living har haft dem men vet inte om de finns kvar. Kika där :) www.tullhusetliving.se

      Kram
      /Vivvi

      Radera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar