VivanDivan

VivanDivan

torsdag 4 april 2013

Jaha, då har det visst gått ett år igen då…

God morgon vänner! Hur mår ni? Här har vi det lite stressigt just nu för det var nämligen så att nån i familjen fyller år idag…hmmm, kan det vara jag kanske? :-) Inget jämnt, inget speciellt och jag är väl inte så mycket för det där med födelsedagsfirande men det är ändå min dag och idag ska jag unna mig en god lunch med nån liten efterrätt, kanske lite godis fast det bara är torsdag, lite god middag ikväll och ett glas vin kanske. Jo, så får det bli. Och lite firad blev jag visst nyss också. T hade gjort lite frukost här på sängen medans jag stod i duschen och två fina paket fick jag också. Visar sen vad det var i men jag blev vääääldigt glad :)

En dagens idag kan ni få innan jag ska stressa iväg till jobbet och det är faktiskt två små födelsedagspresenter till mig själv som jag köpte igår på Tullhuset. Kofta Hunky Dory och armband i matchande aprikos från Valerie. Kan förresten rekommendera att ni kollar priserna på detta armband. Har sett det i webshoppar för 499 men i Valeries koncept store i Moodgallerian som jag kikade in i när jag var i Stockholm sist och på Tullhuset kostar de 299. Hur kan det skilja 200 kr???? Så vill ni ha ett sånt här armband, kolla runt lite, det kan löna sig….Till har jag linne Vero Moda och jeans G-star. Skärpet är B.belt (finns också på Tullhuset Living) och skor Swedish Hasbeens

P1270336P1270337P1270338P1270339P1270340P1270341P1270342P1270345P1270347P1270349P1270348

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

17 kommentarer:

  1. GRATTIS på din dag!!! KRAM

    SvaraRadera
  2. Stort grattis här med! Hoppas din dag blir underbar..
    Jättesnygg stass:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis på din födelsedag!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  4. Jättesnygg födelsedagsklädsel...kanske är det halsbandet du fått ( jag har det också)??
    Tack för tipset om armbandet....har velat köpa ett sådant.....ska kika i Mood-gallerian nästa vecka. Otroligt att det ska kunna vara 200:- dyrare!!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  5. Stort grattis på din dag! HOppas att den blir mysig.
    Jättefin och vårig outfit. Skumt att det kan skilja så mkt mellan samma produkter, det borde i så fall vara dyrare i butik med tanke på att de har lokalhyror att betala. Tack för tips, är sugen på halsbandet och ska kolla in det på Mood.

    kram

    SvaraRadera
  6. Stort grattis! Hoppas din dag blir toppen. Kram!

    SvaraRadera
  7. HURRA! Grattis snygging! Egenköpta presenter funkar alltid ;)
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Hej!
    hipp, hipp och hurra till bästa och finaste Vivvi.
    Snygga presenter dessutom.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  9. Grattis! Hoppas det blir en solig och härlig dag. Koftan är bara så läcker och vårig.

    (Kanske dags att ändra åldern i din profil, eller maybe not förresten, man kan vara 36 hela livet :- )
    Kram
    C

    SvaraRadera
  10. du är jättefin i håret! Grattis!
    Julia

    SvaraRadera
  11. Grattis! Vill verkligen inte komma med tråkiga nyheter på födelsedagen men tänkte att du kanske vill veta om att det finns en annons på tradera med dina bilder, sök på Odd Molly terrie. Än en gång grattis!

    SvaraRadera
  12. Stort grattis! Jag önskar dig en riktigt härlig födelsedag.
    Kram
    Marika

    SvaraRadera
  13. Stort Grattis på födelsedagen! Riktigt snygg outfit, dagen till ära!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  14. Grattiskramar från Skåne!!

    SvaraRadera
  15. Stort GRATTIS på din dag!
    Kramar

    SvaraRadera
  16. Supergrattis fina Vivvi!
    Du är bara extra födelsedagssnygg idag tycker jag. :) :)
    kram och hoppas du har haft en fin dag och kväll

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar