VivanDivan

VivanDivan

måndag 15 april 2013

Yrsel och illamående

God morgon! Igår blev det inget bloggande alls. Bokade om mitt tåg och åkte lite senare än jag tänkt så jag kunde ta det lite lugnt i ett soligt Stockholm. Väl hemma var det bara att lämna av väskorna och åka iväg för att titta på de små när de sprang terränglöpning. Efter det började jag känna mig riktigt konstig. Huvudvärk, illamående och yrsel. Tänkte att jag kanske var hungrig men efter middagen blev det ännu sämre och jag kände mig riktigt risig och däckade i säng. Sen har jag legat hela natten och nästan skakat och mått riktigt jätteilla. Behövde aldrig gå på hmmm….toaletten men idag känner jag mig alldeles skakig och konstig. Antar att det är förkylningen som när man kom hem från roligheterna bröt ut ordentligt. Så jag ligger hemma idag och ska försöka jobba lite hemifrån. Att sätta mig i bilen kändes inte så lustigt då det kommer flimmerattacker framför ögonen.

Därför får jag återkomma med lite härliga bilder från helgen. Just nu orkar jag inte riktigt gå igenom kameran. :-(

Så vad bjuder man på då i bildväg i eländet? Jo sina småttingar förstås. Finns alltid massa fina bilder på det jag älskar allra mest….

Här provar de mamsens skor

DSC_0457 (2)DSC_0465DSC_0466DSC_0469DSC_0471DSC_0475DSC_0476DSC_0478

Sådär, en liten barn-boozt var allt jag behövde för att pigga upp mig lite. Nu ska jag försöka sova nån timme om det går för yrseln och sen ge mig på att försöka jobba lite…

♥ Puss & Kram ♥
/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Småttingar går alltid först =)
    Trevligt att träffa dig för jag har inte läst hos dig nästan alls innan. Nu är du tillagd i listan.

    SvaraRadera
  2. Men fy, blev du så risig din stackare? Det var trevligt att få dela rum med dig även om du inte kände dig helt hundra. Krya på dig vännen!

    kram
    P

    SvaraRadera
  3. Pigga på dig.
    Prova mammas skor är kul......klackeskor som mina barn sa!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  4. men vad trist att du blev dålig :( Det var kul att ses igen och jag hoppas att du piggar på dig snabbt.
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Adorable future models! Love the cute facials in here. Got my eye on your next posts.

    SvaraRadera
  6. Uff så kjedelig! Jeg håper at du føler deg bedre idag. Tusen takk for en fantastisk fin helg. Det var kjempe gøy å treffe deg, og jeg håper at vi sees igjen:)
    klem og god bedring.

    Nydelige barn forresten!! :)

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar