VivanDivan

VivanDivan

måndag 15 april 2013

Tullhuset Living på webben

Halloj vänner! Nu ska jag göra ett helt osponsrat inlägg men ni vet ju hur mycket jag gillar Västerås bästa butik Tullhuset Living. De har massa fina klädmärken som Odd Molly, Hunky Dory, Please, Valerie, Mos Mosh, 2ndDay, Rosemunde mm mm och även en massa fin inredning från House Doctor, Day Home, Tine K mm. Dessutom världens trevligaste personal som alltid är så hjälpsamma och rara. Därför vill jag nu när de öppnar webshop tipsa lite om dem som ett tack för att de är så serviceminded. Så in och kika vettja….

www.tullhusetliving.se.

tullhuset

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Vilken fin butik!
    Där ska jag titta och sukta en del framöver. Tack för tipset. Kram!

    SvaraRadera
  2. Ska snarast kika in där.....
    kram Titti

    SvaraRadera
  3. Vad kul! Då kan ju jag spana in där, åka till butiken och spana in live och sen bestämma mig hemma. Jag är ingen spontanshoppare om man säger så. ;=) Hoppas du mår piggare nu! kram Milla

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset!! :-) Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar